Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری مازندران از قطعیت یافتن حکم یک عضو شورای اسلامی شهر ساری خبر داد. تاریخ انتشار: 16:50 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۷۵۰

به گزارش گروه حقوقی‌وقضایی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری که مبادرت به انتشار مطالب خلاف واقع کرده بود، به ۳۸ ضربه شلاق محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری با شکایت یکی از کارمندان به اتهام نشر اکاذیب در دادگاه کیفری ۲ ساری به تحمل شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه بیان کرد: حکم عضو شورای اسلامی شهر ساری پس از بررسی در یکی از شعب دادگاه تجدید نظر استان با اصلاحاتی، تأیید و قطعیت یافت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساری حکم شلاق شورای اسلامی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری