Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: با حمله ترکیه در هر منطقه‌ای از سوریه از طریق تمامی ابزارهای قانونی مقابله خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با فالح الفیاض، مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد: با حمله ترکیه در هر منطقه‌ای از سوریه از طریق تمامی ابزارهای قانونی مقابله خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری سوریه اظهار کرد: تجاوز ترکیه یک هجوم آشکار و تعدی فاحش است که سوریه از طریق حمله به طرف‌های مورد حمایت ترکیه به آن پاسخ داد.

اسد گفت: چشم طمع‌های خارجی به کشورهای منطقه ما در طول تاریخ متوقف نشد و این حمله ترکیه در چارچوب این طمع‌ها صورت می‌گیرد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده و هیچ گروهی مسؤولیت آن را به عهده نگرفته است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی بارها مواضع آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه در راستای رویکرد خود برای مقابله با اشغالگری و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6095991

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تعلیق مبادلات تجاری با اسرائیل ضروری بود/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • اردوغان : دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز