Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:34:40 GMT

صعود شاگردان پاشازاده به جمع 8تیم برتر

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۷۶۸

صعود شاگردان پاشازاده به جمع 8تیم برتر

تیم شهرداری ماهشهر با پیروزی برابر استقلال نوین ماهشهر به جمع 8تیم برتر صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری که در بازی های قبل شاهین بندرعامری، ملوان بندرانزلی و سردار بوکان را شکست داده بود، امروز در زمین خانگی برابر دیگر تیم بندر ماهشهر به میدان رفت و در نهایت موفق شد تا بازی را با نتیجه 2-1 پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیرزاد فرید در دقیقه 13 و محمد سواد کوهی در دقیقه 41 برای شهرداری در این بازی و عیسی موسوی برای استقلال نوین در دقیقه 45این دیدار گلزنی کردند. در نیمه دوم نیز توپی از خط دروازه ها نگذشت تا تیم شهرداری بتواند با این برد در دربی ماهشهر به مرحله بعد صعود کند.


در دقیقه 90بازی یک پنالتی برای تیم استقلال نوین به دست آمد که آرمین بهرامی گلر این تیم پشت توپ ایستاد و توپ را به بیرون زد.

 

 

شهرداری ماهشهر :


امیرمقداد مالکی ، محسن ورزکار ، شیرزاد فرید ، سجاد عباسی ، اویس کردجهان ، صادق بوصبیه، رضا جباری ، محمد پورسواریان ، امیرحسین طاحونی ، رسول رضایی و محمد سوادکوهی.


سرمربی : مهدی پاشازاده

 

 

 

استقلال نوین ماهشهر:


آرمین بهرامی،عباس آلبوغویش، حامد امیری، عباس کمال پور، علی دریساوی، هانی جعفری، محسن مطلق، میلاد قاسمی، محمد محمدی، عیسی موسوی و ابراهیم حیاتی


سرمربی: سمیر مجیدی

شهرداری ماهشهر دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهرداری ماهشهر دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم