Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام درویشی روز پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: تاکنون برای تامین میان مدت آب شهر جوانرود یک حلقه چاه عمیق حفر شده و همچنین یک خط ۱۲ کیلومتری انتقال آب به شهرک صنعتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حفر یک حلقه چاه عمیق و خط انتقال آب برای تامین آب شرب جوانرود در دستور کار این شرکت است، اظهار داشت: این پروژه ها به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان‌اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی در ادامه به تامین بلندمدت آب شرب شهر جوانرود از طریق احداث سد اشاره کرد و گفت: مرحلهاول مطالعات احداث سد جوانرود انجام شده و برای شروع گام دوم مطالعات آن به چهار میلیارد تومان اعتباز نیاز است که با توجه به شرایط فعلی کشور در سال جاری امکان پذیر نیست.

وی، تعریف پروژه ساخت سد جوانرود را در وزارت نیرو از نوع جذب مشارکت بخش خصوصی دانست.

 طرح جامع سازگاری با کم آبی استان کرمانشاه بزودی تدوین می شود 

درویشی با اشاره به طرح مهم جامع سازگاری با کم آبی در کشور افزود: ۲۸ استان تاکنون طرح جامع سازگاری با کم آبی را تدوین و به تصویب رسانده اند و بزودی این طرح در استان کرمانشاه نیز آماده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در ادامه این طرح را نوعی سند بهره برداری، توزیع آب به بخش های شرب، کشاورزی و صنعتی در راستای مدیریت بهینه مصرف آن در استانها که نوعی سند اجرایی است، عنوان کرد.

درویشی در بخشی دیگری از سخنان خود اظهارداشت: در کرمانشاه ۲ حوزه مهم آبی کرخه و سیروان جریان دارد که سالیانه حدود پنج میلیارد و ۷۰۰میلیون متر مکعب آب از استان احصاء و عبور می کند که حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون متر مکعب آن در کرمانشاه مهار و مصرف می شود.

وی در ادامه سهم استان از طرح های ملی آب در حوزه کرخه ۱۴۳ میلیون متر مکعب دانست و گفت: این در حالی است از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب آب سالیانه استان،۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب آن از استان های دیگر وارد و مابقی در کرمانشاه تولید می شود.

درویشی یکی از مهم ترین عوامل خروج آب از استان را مسائل زیست محیطی و حق آبه بین المللی دانست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه بستن چاه های غیرمجاز طبق دستور مقام قضایی در دستور کار این شرکت است، گفت: باید آب چاه و روان آب عادلانه و متناسب بین مناطق استان کار قرار گیرد. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای کرمانشاه چاه های غیرمجاز کرمانشاه آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین