Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:55:59 GMT

«حسین دهلوی» 28 مهرماه تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۸۹۳

«حسین دهلوی» 28 مهرماه تشییع می‌شود

خبرگزاری آریا - مراسم تشییع پیکر «حسین دهلوی» صبح یکشنبه ـ 28 مهر ماه ـ برگزار خواهد شد. این مراسم از طرف خانه موسیقی و موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌شود.
در همین زمینه مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در گذشت حسین دهلوی هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را به خانواده ایشان و اهالی هنر تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیام آمده است: «خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی کشورمان، موجب تاثر عمیق شد. استاد حسین دهلوی تجربه و زندگی پرثمر خویش را صرف آثار متعدد در عرصه موسیقی کرد و با دریافت جایزه کتاب سال «پیوند شعر و موسیقی آوازی» که تجربه حرفه‌ای‌گری ایشان در عرصه هنر بود نام ایشان را در سال 1382به‌ عنوان چهره‌ ماندگار سال در خاطره‌ها ثبت کرد. به طور یقین آثار شنیداری و تالیفی این هنرمند در عرصه موسیقی برای خوانندگان آواز، ترانه‌سرایان، شاعران آوازهای کودک و دیگر علاقه‌مندان و مخاطبان موسیقی ایرانی خاطره ساز سال‌ها فعالیت استادی و تجربه ایشان برای اهالی موسیقی خواهد بود. بی‌شک فقدان استاد حسین دهلوی ضایعه‌ای برای اهالی و عرصه موسیقی خواهد بود. مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری کشور و خانواده محترم ایشان، تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستار است.»
حسین دهلوی که صبح روز سه‌شنبه (23 مهر ماه) دار فانی را در سن 92 سالگی وداع گفت، از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی بود که سال‌های اخیر را با بیماری فراموشی سپری کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد

علی سرگزی اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.

وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: عکاسان این استان در این رویداد ملی، صادق سوری با ۲ عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس راه یافته در نمایشگاه حضور داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد