Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوچتینو بزرگ‌ترین دشمن تاتنهام را، خود تاتنهام معرفی کرد. 

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری خود قبل از تقابل تاتنهام با واتفورد حاضر شد.

به گزارش فوتبال لندن، سرمربی اسپرز در تشریح اوضاع تیمش گفت:

نقل و انتقالات ژانویه

چنین اعتقادی ندارم. به بازیکنان کنونی‌مان در تاتنهام اعتماد دارم. اگر تصمیم من است، به بازیکنانم پایبند می‌مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با کیفیت هستند. ما از کیفیت بالایی برای جنگیدن بر سر چیزهایی که فکر می‌کنیم باید برای آن‌ها بجنگیم داریم. 

نقش هری کین به عتوان کاپیتان انگلیس مقابل بلغارستان

همیشه به بازیکنان احترام می‌گذارم. رفتارش نمونه بود، خونسردی نشان داد و تابع قوانین بود. به نحوه رفتارش افتخار می‌کنیم. اما باید بازیکنان را در چنین شرایطی درک کرد؛ به همین خاطر است که همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم. هری همه چیز را خیلی خوب مدیریت کرد و می‌خواهم به این خاطر به او تبریک بگویم. خونسرد بود و همیشه همه چیز را تحت کنترل داشت. 

کاپیتانی کین در تاتنهام

او رهبری بالفطره شده است. تعهدش نه فقط برای تاتنهام، بلکه در تیم ملی هم عالی است. او برای انگلیس و تاتنهام فوق العاده است. چند ماه هوگو (لوریس) را به همراه نخواهیم داشت، پس هری باید در چنین شرایطی پختگی‌اش را نشان بدهد. 

تغییرات در ترکیب تیم

عادی رفتار خواهم کرد. اولین کسی هستم که به دنبال پیروزی در مسابقات است ولی باید ببینیم چه کاری باید انجام داد. تلاش می‌کنیم راهی برای کمک کردن به آن‌ها پیدا کنیم. مسئله در مورد انتخاب‌ها و اسامی نیست، بلکه به کار گروهی و عملکردمان بر می‌گردد. این طور نیست که دکوراسیون را عوض کنیم چون در نهایت همین تیمی هستیم که می‌بینید؛ این تیم است که باید بهتر کار کند. گذشته، گذشته است. مهم حفظ خونسردی است. تلاش خواهم کرد بهترین تصمیمات را برای برنده شدن اتخاذ کنم.  

تقابل با واتفورد

کار سختی پیش رو داریم. مقابل خودمان بازی خواهیم کرد چون بزرگ‌ترین دشمن خودمان هستیم. حریف در درجه دوم قرار می‌گیرد. خیلی راضی هستم. انتظار داریم سونی از کره شمالی برگردد و بازیکنان واکنش خوبی نشان بدهند. ما به صورت انفرادی و گروهی خیلی حرف زدیم. در نهایت تاتنهام اولویت ماست؛ می‌خواهیم باشگاه را به جایگاهی که لایق آن است برسانیم. وقتی اوضاع منفی می‌شود، باید دوباره با هم تلاش کنیم تا جو مثبتی ایجاد شود. ما برای طرفداران تیم کار می‌کنیم و خواستار لذت بردن از بردها هستیم.  

میشل وورم

ورودش در پی مصدومیت ناراحت کننده هوگو بود ولی ما میشل را دوست داریم. هم میان بازیکنان و هم کادر فنی محبوب است. بازیکنی بود که در ابتدای ورودمان به اینجا او را جذب کردیم. پنج سال و نیم با ما بود و فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان رسید. پست او فرق می‌کند در نتیجه به مدتی زمان نیاز دارد. ما به میشل اعتماد داریم. اطمینان دارم در سریع‌ترین زمان ممکن آماده خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سالار آقاپور در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز را شاد کنیم. مردم و خانوادهایمان ما را دعا کردند و انرژی مثبت می‌فرستادند و توانستیم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. این شادی که به قلب مردم هدیه کردیم چیز خاصی نیست، اما در این شرایط حداقل یکی دو ساعت توانستند به خاطر قهرمانی ما شاد باشند.

ویدئو: 331384

وی در مورد قدرت‌های نوظهور فوتبال آسیا و سنگینی وظایف فوتبالیست‌ها نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بله، نسبت به سال‌های قبل که بازی‌ها را با نتیجه 10 بر یک یا 15 بر یک تمام می‌کردیم، کار سخت شده است. دوران آن بازی‌ها دیگر تمام شد، دیگر همه کشورهای آسیا فوتسال و دفاع کردن را بلد هستند. شما دیدید که ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شد. حتی تیم‌هایی که کسی فکرش را نمی‌کرد، توانستند از مرحله گروهی صعود کنند. خدا را شکر که افغانستان هم به جام جهانی صعود کرد. از این به بعد کار سخت‌تر می شود. خدا را شکر ایران با قدرتی که از گذشته داشته و همدلی که میان بازیکنان وجود دارد، بتوانیم از این به بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

ستاره تیم ملی درباره مسابقات جام جهانی هم گفت: با بازگشت حسین طیبی که بازیکن مصدوم ما در این جام بود؛ اما حضورش خیلی تأثیرگذار است، همچنین  با این کادر فنی و بازیکنان متحدی که داریم، تیم را در فینال جهان می‌بینم.

وی راجع به مصدومیت حسینی طیبی هم صحبت کرد: جای حسین خالی بود. او کاپیتان دوره قبل و بازیکنان مؤثر تیم ملی بود و با بازگشتش در جام جهانی به ما کمک می‌کند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد دلیل حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال، تأکید کرد: سال انتخابی جام جهانی سال سختی است. به نظرم ژاپن آنجایی که فکرش را نمی‌کرد بازی‌ها را باخت و مساوی کرد که همین عامل حذفش شد. همه تیم‌ها روبه‌روی ژاپن به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کردند، اما این تیم آنها را دست‌کم گرفت و حذف شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • حماس: پیشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده‌شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد