Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ، ماریو مانژوکیچ و کیتا بالده گزینه های اینتر در صورتی که این تیم تصمیم به تقویت خط حمله خود در ژانویه بگیرد، هستند.

طرفداری- اینتر امیدوار است بازیکنانی را که به تیم های دیگر قرض داده، در ماه ژوئن به فروش برساند تا بتواند خریدهای مهمی را در تابستان 2020 انجام دهد.

ژوائو ماریو در تابستان 2019 بود که به صورت قرضی و با حق خرید اختیاری 18 میلیون یورویی، راهی لوکوموتیو مسکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فابریتزیو رومانو، این باشگاه روسی تاکنون از عملکرد هافبک پرتغالی که به سرعت با فوتبال این کشور تطبیق پیدا کرد، بسیار راضی بوده و بنابراین این موضوع سبب شده نراتزوری برای دائمی شدن قرارداد قرضی او خوشبین باشد. ماریو نیز از حضور در لوکوموتیو رضایت داشته و اگر این تیم به مانند فصل جاری، برای فصل آینده نیز راهی لیگ قهرمانان شود، آنگاه او از حضور به صورت بلند مدت در آنجا استقبال خواهد کرد. 

خبری دیگر از اینتر در مورد وضعیت خط حمله این تیم است. به گزارش کارلو لائودیزا از گاتزتا دلا اسپورت، در چند هفته آینده مشخص می شود که اینتر پس از مصدومیت الکسیس سانچز، به دنبال جذب یک فوروارد در ژانویه خواهد بود یا نه. اگر پاسخ مثبت باشد سه گزینه برای این تیم وجود خواهد داشت. زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیم لس آنجلس گلکسی که در انتهای سال جاری میلادی، قراردادش با این تیم به اتمام می رسد یکی از گزینه ها خواهد بود. ماریو مانژوکیچ، مهاجم یوونتوس و همچنین کیتا بالده، فوروارد موناکو که فصل قبل به صورت قرضی در اینتر حضور داشت نیز گزینه های دیگر هستند. با این حال در حال حاضر چیزی که مشخص است این موضوع است که اولویت اینتر برای ژانویه، جذب یک هافبک خواهد بود. اگر پیشنهادی برای هافبک های نیمکت نشین این تیم از راه برسد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. ماتیاس وسینو جدی ترین گزینه ای محسوب می شود که تحت نظر است و اگر می خواهد شرایطش تغییر کند، باید تا ژانویه خود را نشان دهد. اینتر به دنبال هافبکی است که بتواند به بهترین شکل خواسته های کونته را در زمین اجرا کند.

در پایان به خبری در مورد بازیکنان قرضی افعی ها اشاره می کنیم. به گزارش وبسایت اف سی اینتر 1908، این تیم در حال حاضر بازیکنان زیادی را دارد که به صورت قرضی در تیم های دیگر حضور دارند. علاوه بر ژوائو ماریو، اینتر می تواند تا ژوئن 2020 از فروش بازیکنانی مثل مائورو ایکاردی، راجا ناینگولان، دالبرت هنریکه، گابریل باربوسا، ایوان پریشیچ و یان کارامو که به صورت قرضی در تیم های دیگر عضویت دارند، بیش از 160 میلیون یورو درآمد داشته باشد و در صورت چنین اتفاقی، آنها می توانند در تابستان آینده خرید های مهمی انجام دهند. نراتزوری امیدوار باقی می ماند که بازیکنان نامبرده شده(به جز کارامو که بند حق خریدش اجباری است) در تیم های فصل جاری خود بدرخشند تا بند حق خرید آنها فعال شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟

مایکل ادواردز بزرگ‌ترین حامی محمد صلاح در لیورپول است و قصد دارد او را برای بازی در تیم آرنه اسلوت حفظ کند. 

طرفداری | با فروپاشی عجیب رابطه یورگن کلوپ و محمد صلاح، آینده وینگر مصری تحت شعاع این درگیری قرار گرفته است. 

پس از اعلام خبر تمایل لیورپول به ادامه همکاری با محمد صلاح، پل جویس، خبرنگار نزدیک به قرمزها در تایمز از علت اصلی این موضوع پرده برداشت. در حقیقت، مایکل ادواردز به شدت به وینگر مصری علاقه‌‌مند است. مدیر ورزشی سابق لیورپول که اکنون به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال گروه FSG قدرت‌مندترین فرد باشگاه است، شخصا صلاح را به خدمت گرفته بود. ریچارد هیوز، مدیر ورزشی فعلی به‌زودی مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز خواهد کرد. با وجود علاقه تیم‌های سعودی به انتقال ستاره لیورپول، صلاح در این لحظه قصدی برای خروج ندارد. سران فوتبال عربستان تا زمانی که چراغ سبزی از سوی این بازیکن دریافت نکنند، برای خرید او وارد عمل نخواهند شد. 

دیوید اورنستین در اتلتیک دقایقی پیش از علاقه لیورپول به خرید یک وینگر برای تقویت خط حمله خبر داد. مدیران لیورپول با شناسایی نقاط ضعیف تیم فعلی یورگن کلوپ که در نیم‌فصل دوم موقعیت‌های بی‌شماری را از دست داد، قصد دارند پیش از ورود آرنه اسلوت، یک گزینه تهاجمی را برای خرید مشخص کنند. محمد صلاح به عنوان بخش مهمی از افت خط آتش کلوپ در نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود. وینگر مصری پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی کشورش از فرم ایده‌آلش فاصله گرفت. با این وجود، با توجه به 17 گل و 9 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر، مدیران لیورپول از صلاح به عنوان یک ستاره نام می‌برند. به همین دلیل قطع همکاری طرفین در این لحظه ایده منطقی در نظر گرفته نمی‌شود.

با وجود افت محمد صلاح از اول ژانویه، او اعداد بزرگی در بخش تهاجمی به ثبت می‌رساند

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟