Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:49:49 GMT

سلامت نیروهای شهرداری تهران در کربلا پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۱۵۰

سلامت نیروهای شهرداری تهران در کربلا پایش می‌شود

به گزارش ایرنا، روح الله بیداد روز پنجشنبه در حاشیه حضور خبرنگاران در محل اسکان کارگران خدمات شهری مستقر در کربلا با بیان اینکه حدود یکهزار نفر از خدام الحسین با عناوین مختلف در این شهر مشغول خدمات‌رسانی هستند، اظهارداشت: ۸۵۰ نفر از این افراد مسئولیت نظافت و رفت و روب را برعهده و ۶۰ نفر هم به عنوان آتش نشان در این کاروان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: گروهی از شرکت شهرسالم نیز به طور مرتب بهداشت و سلامت کارگران حاضر در کربلا را پایش می‌کنند. به گفته بیداد، شرکت شهرسالم برای اولین بار قبل از اعزام کارگران خدمات شهری، سلامتی کارگران را از حیث سن و بیماری‌های خاص پایش کرد و حدود ۱۸۰ نفر براساس همین پایش ها امکان حضور در مراسم اربعین را پیدا نکردند. 

این مقام مسئول ادامه داد: به همین دلیل امسال مورد خاصی از بیماری در میان کارگران گزارش نشد و بخش قابل توجهی از داروهایی که از سوی این شرکت به محل اسکان کارگری انتقال داده شد، بدون استفاده باقی ماند. 

وی همچنین با اشاره به تعداد تجهیزات انتقال داده شده به کربلا تصریح کرد: حدود ۳۰۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری، ۲۵۰ مخزن ۲۴۰ لیتری، ۱۸۵ مخزن ۱۲۰ لیتری، ۱۵ تن کیسه زباله به علاوه جارو، لباس فرم، ماسک و دستکش برای خدمات رسانی به شهر کربلا منتقل شد. 

بیداد  از گفت:تعدادی مخازن ۱۱۰۰ لیتری بعد از اتمام مراسم نزد شهرداری کربلا باقی می‌ماند تا فضاهایی که امکان دسترسی به آنها برای شهرداری تهران وجود نداشت نظافت شوند.

نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در کربلا در پاسخ به سوالی درباره میزان زباله جمع آوری شده در این شهر عنوان کرد: به طور معمول، روزانه یکهزار و ۲۰۰ تن زباله در شهر کربلا تولید و جمع آوری می شد که این میزان در این روزها به حدود ۸ هزار تن افزایش پیدا کرد. وی افزود: پیش بینی می کنیم با نزدیک شدن به روز اربعین، این میزان به ۹ تا ۹ هزار و پانصد تن برسد. 

بیداد با بیان اینکه نیروهای خدماتی در دو شیفت از ساعات ۷ تا ۱۴ و ۱۴ تا ۲۰، اقدامات مربوط به نظافت کربلا را انجام می دهند، به روند انتخاب کارگران پرداخت و تصریح کرد: برای انتخاب کارگران فراخوان داده شد و در نهایت تنها نیروهای پاکبان با تاکید بر انتخاب افرادی که به طور معمول امکان حضور آن ها در کربلا وجود ندارد، انجام شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران نجف اشرف اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد

در پی بارش‌های سیل‌آسا در بزرگراه بعثت تهران یک کارگر شهرداری در کانال جنوب شرقی تهران مفقود شد. نیروهای امدادی در حال جستجوی این کارگر هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهرداری منطقه 15 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ،باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه 15؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند. حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

هواشناسی ایران1403/02/15؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 13 استان

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه