Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار واسط عراق گفت: تمام امکانات استان واسط عراق برای ورود و خروج زائران بسیج شده و هیچ گونه مشکل و نگرانی برای بازگشت زائران وجود ندارد. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد جمیل المیاحی‌ استاندار واسط عراق عصر امروز در مرز مهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ روان‌سازی تردد زائران اربعین از مرز مهران و زرباطیه عراق نشانه همکاری دو جانبه و مناسب دو کشور ایران و عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار  واسط  تمام امکانات استان واسط عراق برای ورود و خروج زائران بسیج شده و هیچ گونه مشکل و نگرانی برای بازگشت زائران وجود ندارد.

اخبار اربعین 98| امکانات شبانه‌روزی استراحت زائران در مرزهای 4 گانه فراهم شوداخبار اربعین 98| بازدید معاون پارلمانی رئیس جمهور از مرز چذابه + تصویراخبار اربعین 98| 100 گشت ترافیکی مشغول روان‌سازی ترافیک استان خوزستان هستند

استاندار واسط عراق تصریح کرد: مصمم هستیم برای سال آینده پایانه جدید زرباطیه را احداث و با راه‌اندازی آن، پایانه فعلی برای سال آینده تنها در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد که نقش مهمی در تسهیل و روان سازی تردد زائران دارد.

این مقام مسئول عراقی بیان داشت: شرایطی برای بازگشت زائران باقی مانده در مرز زرباطیه فراهم شده تا با توجه به حجم خروجی بدون دغدغه وارد خاک ایران شوند.

وی با اشاره به تردد 300هزار نفری در طول یک روز نیز گفت: این میزان تردد از مرز ایران و عراق در طی یک روز یک توفیق الهی است که بدون هیچ مشکل خاصی انجام گرفت.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است