Web Analytics Made Easy - Statcounter

توانایی‌های رومرو، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس را تحت تاثیر قرار داده است.

طرفداری- به باور دیوید جیمز، سرجیو رومرو در استفاده از پاهایش به اندازه ادرسون مورائس و آلیسون بکر متبحر است.

به گزارش سایت گل، در پی مصدومیت داوید دخیا، انتظار می‌رود دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در بازی یکشنبه منچستریونایتد-لیورپول مأمور حفاظت از دروازه تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومرو که این فصل در لیگ اروپا و لیگ کاپ بازی کرده است، فقط ۷ بار در لیگ برتر درون دروازه منچستریونایتد ایستاده است که البته در طول این بازی‌ها ۶ کلین شیت هم به ثبت رساند. جیمز در ستایش از دروازه‌بان دوم شیاطین سرخ گفت:

او را زیر نظر گرفته‌ام و فقط چند دروازه‌بان سراغ داریم که به خاطر بازیسازی‌ خود شهرت دارند. اما او در استفاده از پای چپ و راست خود، به خوبی ادرسون و آلیسون است. البته که داوید دخیا شماره یک است. از زمانی که رومرو به منچستریونایتد آمد او را زیر نظر گرفتم و بازی با پایش مرا شگفت زده کرد. سپس شاهد پیشرفت دخیا در استفاده از پاهایش بودیم. وقتی دو دروازه‌بان یا دو بازیکن خوب هر روز با هم تمرین کنند، نکات مثبت یکدیگر را یاد می‌گیرند. 

این باور وجود دارد که ادرسون و آلیسون تعریفی در نقش دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر ایجاد کرده‌اند. جیمز می‌گوید این مهم، به کیفیت و سبک بازی بازیکنان مقابل آن‌ها هم بستگی دارد. 

نسبت به ۲۰ سال قبل مقداری از آزادی بیشتری برخوردار هستند. آن دو نفر و همچنین جوردن پیکفوردِ اورتون، در استفاده از پاهای خود خیلی خیلی خوب هستند. دروازه‌بان‌هایی که چنین مهارتی دارند، می‌توانند پاس‌های بلند ۶۰-۷۰ متری را با دقت پاس‌های کوتاه ارسال کنند. آن‌ها از تمامی ابزار لازم برخوردار هستند. اما باید مدافعان خوبی هم داشته باشند. در این فصل بارها شاهد اشتباهات مدافعان و گل خوردن تیم‌ها بوده‌ایم. مدافع پس از دریافت توپ از دروازه‌بان، نباید تحت فشار خودش را ببازد و باید اعتماد به نفس داشته باشد. اگر این اعتماد به نفس را داشته باشند، آنگاه با اطمینان می‌توانید توپ را به آن‌ها پاس بدهید. 

در پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸، دخیا به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شد، برای اولین بار طی پنج سال اخیر جایی در تیم منتخب فصل نداشت. اما جیمز می‌گوید دخیا به زودی به روزهای خوبش بر می‌گردد.

دخیا پنج سال شگفت انگیز را در منچستریونایتد سپری کرد. وقتی شش ماه اوضاع آنطور که باید و شاید پیش نمی‌رود، به این معنی نیست که مشکلاتی اساسی وجود دارد. این نشان می‌دهد که حفظ کردن آن سطح بالا در طولانی مدت خارق العاده بوده است. شکی وجود ندارد که دخیا دوباره به آن فرم بر خواهد گشت چون دروازه‌بان فوق العاده‌ای است. بازی هر کسی در مقطعی راکد می‌شود. در مورد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اما، آن‌ها حتی در همان مقاطع سطح بالایی دارند و به همین خاطر است که بهترین‌های دنیا هستند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • تمجید دروسی از آزمون