Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:40:10 GMT

صبر هواداران استقلال از حیدری لبریز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۳۹۰

صبر هواداران استقلال از حیدری لبریز شد

آخرین سوت پیام حیدری باعث شد تا استقلالی ها بعد از پایان 90 دقیقه علیه او شعار دهند.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران استقلال در آخرین دقیقه دیدار با فجرسپاسی به شدت علیه پیام حیدری شعار دادند تا نسبت به تصمیم او در پایان مسابقه و البته سوت های او در جریان مسابقه اعتراض کنند.


در شرایطی که نزدیک به 10 ثانیه تا پایان بازی فرصت بود، استقلالی ها صاحب کرنر شدند اما داور مسابقه اجازه ارسال کرنر را نداد تا به این ترتیب دیدار استقلال و فجر سپاسی در جریان مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد؛ تعجیل حیدری در زدن این سوت باعث شد تا صبر هواداران استقلال لبریز شود و علیه او شعار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه اول نیز دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه فجرسپاسی رخ داد اما هواداران استقلال در این دقایق خیلی علیه داور مسابقه موضع نگرفتند اما سوت پایانی او باعث شد تا خشم هواداران از نتیجه مسابقه، با اعتراض به حیدری همراه شود.

طرفداران استقلال استقلال تهران کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: طرفداران استقلال استقلال تهران کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته ٢ تیم در ورزشگاه آزادی تهران شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند.

ادامه اطلاعیه حاکیست: این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان عنوان شده است: همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند، از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

کد خبر 749942

دیگر خبرها

  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟