Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@16:44:06 GMT

جان باختن دو کارگر در پی ریزش معدن طبس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۴۱۰

ساعت 24- مدیرعامل شرکت زغال سنگ پرورده طبس، از ریزش معدن سامان کاوش از معادن بخش خصوصی طبس خبر داد و گفت: متاسفانه دو کارگر در این حادثه جان باختند.

رمضان کریتی ثانی اظهار کرد: در ساعت 13 امروز تونل کارگاه شرکت سامان کاوش از مجموعه پروده ۴ ریزش کرد و تا ساعت ۱۶ عملیات امدادرسانی ادامه داشت.

وی افزود: در طی این حادثه دو کارگر غیربومی که از شمال کشور مشغول فعالیت در این معدن بودند، مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پرورده طبس بیان کرد: به دلیل تاریکی هوا امکان پرواز اورژانس هوایی وجود نداشت و نیروهای اورژانس این دو نفر را به منطقه زغال سنگ طبس برای رسیدن به منطقه‌ای مساعدتر منتقل می کنند.

کریتی یادآور شد: عملیات احیا بر روی این دو کارگر انجام می‌شود که به دلیل مساعد نبودن حال آن‌ها فوت می‌شوند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حادثه معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری