Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:14:26 GMT

رستگاری شاگردان استراماچونی بعد از ۱۲۰ دقیقه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۶۶۷

رستگاری شاگردان استراماچونی بعد از ۱۲۰ دقیقه

خبرگزاری برنا: در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تیم استقلال از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی،‌عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز رفت.

تیم فجر سپاسی شیراز هم با ترکیب سعید جلالی‌راد، امیرحسین صدقی، محمد امینی، امیرشبانی، محمد حسین کریم‌زاده، میلاد غریبی، بابا محمدی، ایوب کلانتری، میلاد احمدی، اکبر بختیاری، اسماعیل بابایی برابر آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام حیدری، قضاوت این بازی را برعهده داشت و در کنار آن سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم دو کمک داور حاضر در این دیدار بودند.

نیمه اول بازی با فشارهای استقلال آغاز شد اما از دقیقه 20 بازی تیم فجر سپاسی شیراز هم شروع به حمله کرد. در دقیقه 8 اولین کرنر بازی را قائدی روی دروازه فجرسپاسی شیراز فرستاد که حاصلی برای آبی پوشان نداشت. دومین کرنر استقلال را هم قائدی در دقیقه 12 زد اما توپ توسط مدافعان فجرسپاسی دفع شد. در دقیقه 13 توپ به اسماعیلی رسید اما شوت او بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه فجر راهی اوت شد.

تیم فجر در دقیقه 19 اولین شوت خود به سمت دروازه استقلال را توسط امینی زد که نتوانست از این فرصت خوب گلزنی استفاده کند. در دقیقه 32 بازی فجری‌ها یک موقعیت خوب دیگر پیدا کردند اما شوت اسماعیل بابایی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

فرشید اسماعیلی برای بار سوم در دقیقه 40 بازی به سمت دروازه فجر شوت کرد اما باز هم سعید جلالی‌راد مانع از ورود توپ او به دروازه شد. در دقیقه 45 استقلال فشار زیادی به دوازه فجر آورد اما باز هم نتوانست دروازه این تیم را باز کند و نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر و 2 دقیقه وقت اضافه به پایان رسید.

نیمه دوم بازی باز هم با فشارها و موقعیت‌های فراوان تیم استقلال آغاز شد و آبی‌پوشان بازی را کاملا در دست خود داشتند. اما با این وجود 90 دقیقه بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و استقلال با وجود موقعیت‌های حساس و خطرناکی که ایجاد کرد نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد، به همین دلیل بازی به دو نیمه 15 دقیقه‌ای وقت اضافه کشیده شد.

میلاد غریبی از تیم فجر سپاسی و فرشید اسماعیلی از استقلال دو بازیکنی بودند که در نیمه دوم از حیدری داور وسط بازی کارت زرد دریافت کردند.

در یکی از صحنه‌های حساس بازی استقلالی‌ها مدعی شدند که توپ در داخل محوطه جریمه به دست مدافع فجر برخورد کرده، اما پیام حیدری این موضوع را تایید نکرد و پس از چند دقیقه بازی به حالت طبیعی خود برگشت.

در نیمه اول وقت اضافه دو تیم فشار زیادی به یکدیگر آوردند و شوت‌های فراوانی به سمت دروازه دو تیم فرستاده شد اما باز هم بازی بدون هیچ گل زده‌ای به پایان رسید. در نیمه دوم وقت اضافه وریا غفوری در دقیقه 112 توانست در یک ضربه آزاد دروازه فجر را باز کند و نتیجه را یک بر صفر به نفع استقلال تغییر دهد. سجاد آقایی توانست در دقیقه 118 دومین گل استقلال را به ثمر برساند و فقط یک دقیقه پس از آن داریوش شجاعیان برای بار سوم دروازه فجر سپاسی را باز کرد تا پیروزی آبی‌پوشان را قطعی کند. بازی با سوت نهایی حیدری با نتیجه سه بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: فجر سپاسی استفلال جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران توانست با عبور از ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

در این دیدار عادلوف (گل به خودی)، ابرور اخمتزیانوف (گل به خودی) و بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کردند و جورائف و ابرور اخمتزیانوف (۲ گل) برای ازبکستان موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب ابتدایی باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی به مصاف ازبکستان رفت.

نیمه اول

بازی با مالکیت ایران آغاز شد اما در همان ابتدای کار ازبکستان می‌توانست روی یک ضدحمله به گل اول بازی برسد که بی‌دقتی مهاجم حریف مانع این اتفاق شد. چند واکنش محمدی مانع از باز شدن دروازه ایران در همان دقایق ابتدایی شد. در دقیقه ۴ بازی و روی حرکت زیبای سالار آقاپور، با اشتباه و گل به خودی عادلوف، گل نخست شاگردان وحید شمسایی در این دیدار به ثمر رسید. در دقیقه ۸، ازبکستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت نوک پا جورائف دروازه ایران را باز کرد و بازی کرد و بازی را به تساوی کشاند. بعد از گل تساوی ازبکستان، بازی متعادل‌تر دنبال شد و این بازیکنان ایران بودند که مالک توپ و زمین بودند. بر خلاف جریان بازی و روی یک ضدحمله، ابرور اخمتزیانوف توانست گل دوم ازبکستان را به ثمر برساند و این تیم را در پایان نیمه اول پیروز به رختکن بفرستد.

نیمه دوم

ایران برای جبران شکست بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و همین سبب شد تا ازبکستان روی ضدحمله‌ها چند موقعیت را ایجاد کند که درخشش محمدی مانع بیشتر شدن اختلاف شد. در دقیقه ۴ نیمه دوم و باز هم روی اشتباه مدافعین ازبکستان، این بار ابرور اخمتزیانوف دروازه خودی را باز کرد و کار برای ایران به تساوی کشیده شد. بعد از این گل، فشار ازبکستان بیشتر شد اما درخشش باقرمحمدی مانع از باز شدن دروازه ایران شد. در دقیقه ۷ نیمه دوم، عادلوف با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. در هنگام ۴ نفره شدن ازبکستان، مهدی کریمی دو بار تیر دروازه حریف را لرزاند اما نتوانست از فرصت یک یار کم بودن ازبکستان در دو دقیقه استفاده کند و گل برتری را به ثمر برساند. البته ثانیه‌هایی بعد بهروز عظیمی توانست روی پاس زیبای احمد حسن‌زاده ایران را به گل سوم برساند.

در فاصله ۵ دقیقه تا پایان نیمه دوم و باز هم روی ضدحمله، اخمتزیانوف توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. این دیدار در پایان قت‌های عادی با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در نیمه نخست وقت‌های اضافی هیچ تیمی موفق به باز شدن دروازه حریفش نکرد. ایران این فرصت را داشت تا در فاصله ۵ ثانیه تا پایان بازی دروازه حریف را باز کند اما ضربه احمدعباسی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ضربات پنالتی تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با درخشش باقرمحمدی، ۵ بر ۶ پیروز شود و به فینال صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد