Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@02:19:12 GMT

مهابادی: تغییر سیستم استقلال کارمان را سخت کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۷۳۷

مهابادی: تغییر سیستم استقلال کارمان را سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می‌گوید به خاطر تغییر سیستم بازی استقلال تیمش در میانه زمین دچار مشکل شد.

به گزارش ایسنا، داوود مهابادی، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی بعد از شکست سه بر صفر تیمش برابر استقلال در جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد:‌ بازی خوب و جذابی را تماشا کردیم. هر دو تیم به لحاظ تاکتیکی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول بازی برابر بود اما در نیمه دوم مجبور شدیم فضاها را ببندیم زیرا استقلال تغییر سیستم داد و ۲-۴-۴ بازی کرد و شرایط میانه میدان تیم ما دچار مشکل شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۹۰ دقیقه بازیکنان ما خوب بازی کردند و با کیفیت بودند و شکل خوبی داشتیم اما در وقت اضافه، دو تعویض انجام دادیم.

سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: این دو تعویض تقریبا اجباری بود چرا که در وقت‌های اضافه چند بازیکن‌مان شرایط بدنی خوبی نداشتند و دچار افت شدند.  دفاع چپ خودمان را تعویض کردیم و اسماعیل بابایی نیز مصدوم بود و ما دیگر نمی‌توانستیم تعویض کنیم.

مهابادی تصریح کرد: امروز به جز ۱۰ دقیقه آخر، بازی خوبی انجام دادیم. به تیم استقلال تبریک می گویم و امیدوارم در لیگ برتعر و جام حذفی موفق باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال فجر سپاسی داود مهابادی استانی ورزشی تيم فوتبال استقلال تهران منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه فصل گذشته نتوانست با پی اس جی در فوتبال اروپا موفق کار کند، با وجود اینکه او سه اعجوبه فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار داشت. پاریس با او قهرمان لیگ فرانسه شد ولی از مهمترین هدفش خیلی زود و در یک هشتم نهایی باز ماند و به دست بایرن حذف شد.

گالتیه در مورد تجربه هدایت این سه فوق ستاره گفت: «فکر نمی کنم دیگر فوتبال فرانسه چنین مثلثی را به خود ببیند. مدیریت چنین بازیکنانی قطعا متفاوت است و هر بحث و گفت و گویی را باید به طور خصوصی و رودررو انجام داد تا موضوعی به بیرون درز نکند. وقتی چنین بازیکنان خارق العاده ای در تیمتان دارید، باید مراقب همه حرکات‌تان باشید. برای مثال هر لبخند و واکنش بی موقع می تواند تاوان داشته باشد.»

گالتیه ادامه داد: «یادم است در اولین بازی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس، مسی را در دقایق پایانی تعویض کردم چن از نظر خودم منطقی بود تا مسی را برای حفظ توان بدنی اش بیرون بکشم. بعد از بازی همه جا پر شده بود از اینکه گالتیه اولین مربی ای شد که مسی را در یک بازی لیگ قهرمانان تعویض کرده است. من اصلا از این موضوع خبر نداشتم و تازه متوجه شدم مسی چقدر بزرگ است و یک تعویض معمولی او چه اندازه عواقب و بازتاب خواه داشت. در مجموع ولی مسی، نیمار و امباپه بازیکنانی حرفه‌ای و فروتن بودند و هدایتشان افتخار بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم