Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@18:39:54 GMT

غفوری: هدفم بازی در تیم ملی است نه دعوت شدن!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۰۳۴

به گزارش ایلنا، ووریا غفوری بعد از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی در جام حذفی در جمع خبرنگاران، گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، 3 توپ به تیرک دروازه زدیم و چندین موقعیت گلزنی هم داشتیم که اگر از  آنها استفاده می کردیم بازی به 120 دقیقه کشیده نمی شد.

وی در مورد پنالتی که داور اعلام نکرد، گفت: من صحنه برخورد توپ به دست را با دقت ندیدم اما در نیمه اول مدافع فجر روی فرشید اسماعیلی مرتکب خطای پنالتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی روبرو شوند، گفت: هر تیمی که باشد مهم نیست، مهم این است که برای استقلال اتفاق خوبی بیفتد.

غفوری در مورد اینکه اگر کمک داور ویدیویی داشتیم شرایط داوری بهتر نبود، گفت: قطعاً اگر از کمک داور ویدیویی استفاده شود اشتباهات داوری کمتر خواهد بود و داوران کمترین خطا را خواهند داشت. 

وی در مورد اینکه نظرش در مورد دعوت شدن به تیم ملی چیست، گفت: هدف من دعوت شدن به تیم ملی نیست، هدفم بازی در تیم ملی است اما قطعاً بازیکنی که 5 سال عضو تیم ملی بوده و بعد به تیم ملی دعوت نشود طبیعی است که ناراحت شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند

داوران دیدار تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 پنجشنبه 17 خرداد ماه سال 1403 از ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، قاسم مطر از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند. اسامی داوران این بازی به شرح زیر است:

داور: قاسم مطر علی

کمک داور اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک داور دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

دیگر خبرها

  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • پشت‌پرده دعوت مهاجم آماتور به تیم ملی اروگوئه؛ بیلسا در بازیِ خیلی خیلی دوستانه دخالتی ندارد
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • مهم‌ترین هدفم در بازی‌سازی بالابردن نام ایران در جهان است
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!