Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با برتری مقابل فجرسپاسی یک قدم رو به جلو برداشته است.

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: از ابتدا می‌دانستیم که دیدار سختی خواهیم داشت زیرا حریف در شرایط خوبی قرار داشت و باید صادقانه بگویم که مهابادی سرمربی حریف برای ما با پست کریم زاده مشکل ایجاد کرد ولی در نیمه دوم که من جای غلامی و دانشگر را عوض کردم، بازی را در دست گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم ۱۵-۱۶ موقعیت ایجاد کردیم و ۲-۳ مرتبه توپ را به تیرک زدیم. در نیمه دوم حریف موقعیتی نداشت. ما باید پیشرفت کنیم اما این دیدار یک قدم رو به جلو بود و این برای ما مهم است که تا فینال دو بازی داریم.

وی درباره ترک زمین از سوی خودش در دقیقه ۱۲۰ هم گفت: من فکر می‌کنم سو تفاهم رخ داده است. ما دقیقه ۱۱۲ گل زدیم و فکر کردم بازی تمام شده است. بازی ۳ بر صفر شده بود و نیازی نبود من حضور داشته باشم.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران هم گفت: صادقانه بگویم که مربی فجرسپاسی با آوردن شماره هفت تیمش در کنار دانشگر، برای ما مشکل ایجاد کرد. فکر می‌کنم با تغییرات در نیمه دوم و عوض کردن جای غلامی و دانشگر هیچ موقعیتی به حریف ندادیم.

وی درباره عملکرد داور مسابقه نیز اظهار کرد: متوجه نشدم که چرا داور در صحنه مشکوک به پنالتی از داور چهارم کمک گرفت؟ او می‌توانست از کمک داور کمک بگیرد. اعتراض من به این بود که وقتی داور خودش به صحنه نزدیک‌تر است چرا با داور چهارم جلسه می‌گذارد؟

استراماچونی در پاسخ به این سوال که تعویض زکی پور در نیمه دوم تاکتیکی این تیم است، خاطرنشان کرد: وقتی جای دانشگر و غلامی عوض شد، نیازمند یک بازیکن با خصوصیت زکی‌پور بودیم. به همین دلیل این جا به جایی انجام شدیم.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه ترجیح می‌دهد با چه قرعه‌ای در مرحله بعد جام حذفی رو به رو شود، گفت: در این مرحله اتفاقات جالبی رخ داد. شهرخودرو و سایپا حذف شدند. وقتی که یک بازی در هر مرحله انجام می‌شود، وضعیت دشوار می‌شود.

او تاکید کرد: سومین پیروزی برایم اهمیت داشت. همچنین برای اولین بار گلی را دریافت نکردیم. در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم و توانستیم کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

استراماچونی درباره اینکه تیمش به وضعیت ایده‌آل رسیده است یا نه، گفت: ما برای تبدیل شدن به تیم بهتر، کارهای زیادی داریم ولی یک قدم دیگر رو به جلو برداشتیم. این بازیکنان تاکنون با سه مدافع بازی نکرده بودند.

او درباره عقد قرارداد گری هوپر با یک تیم نیوزیلندی و در نظر داشتن یک بازیکن دیگربرای تیمش گفت: هوپر مدنظر من نبود.

استراماچونی درباره اینکه چرا با این بازیکن مذاکره شد، تاکید کرد: ممکن است در فوتبال با صد نفر مذاکره شود ولی همه بازیکنان را جذب نمی‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آنها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که  دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا