Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» عصر پنجشنبه در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که باید با جدیت در اولویت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه قرار بگیرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ساوه به‌عنوان مرکز دانشگاهی مهم شهرستان باید در برگزاری کرسی های آزاداندیشی پیش‌قدم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه اظهار داشت: خواست و صدای دانشجویان باید شنیده شود و در این راستا، کرسی آزاداندیشی بهترین بستر برای بیان افکار دانشگاهیان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز در این دیدار گفت: مسایل فرهنگی و اجتماعی در این مرکز علمی و آموزشی با نگاه ویژه‌ای دنبال می‌شود.

«جواد نیکوکار» افزود: چهار  مورد کرسی آزاداندیشی پارسال در دانشگاه آزاد ساوه برگزار شد که از جمله برنامه‌های جذاب فرهنگی و مورد استقبال دانشجویان واقع شد.

وی افزود: در نیمسال تحصیلی جاری نیز با برنامه‌ریزی انجام شده و همکاری امام جمعه ساوه برگزاری چهار کرسی آزاداندیشی در دستور کار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار داشت: نخستین کرسی آزاداندیشی این واحد آموزش عالی دوم آبان ماه جاری با حضور اساتید فن و دانشجویان در خصوص حجاب، برگزار می‌شود.

۱۸ هزار دانشجو در مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان ساوه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در مراسمی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، محمد رضا جابر انصاری به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد معرفی شد.
محمدرضا جابرانصاری با دارا بودن دکترای تخصصی مدیریت دولتی، استادیار تمام وقت گروه مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی است که سوابقی ازجمله کارشناس امور مالی دادگستری بروجرد، مدیر طرح و برنامه و بودجه و مدیر امور اداری واحد بروجرد، مدیر گروه‌های آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد مدیریت واحد بروجرد، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری واحد بروجرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد بروجرد، مشاور امور منابع انسانی معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه دارد.
محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های سیامک بهاروند رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان باید مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • دانشگاهیان باید در مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با بیش از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان