Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال از بازی تیمش راضی است.

طرفداری- در چارچوب رقابت های جام حذفی و در مرحله یک هشتم نهایی دو تیم استقلال و فجر به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه 3 بر 0 پیروز میدان شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش تسنیم، بهزاد غلامپور پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در مرحله یک هشتم جام حذفی در مورد درگیری‌های که کنار زمین اتفاق افتاد، اظهار داشت:

نیمکت‌ها که اصلاً با هم درگیر نبودند، فقط صحنه پنالتی بود که آن هم صد درصد پنالتی بود، چون ما فیلم‌ را هم دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هرحال باید به تصمیم داور احترام گذاشت. در کل بازی خوبی بود. فکر می‌کنم ما منطقی بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم.

وی در مورد اینکه دومین بازی استقلال در جام حذفی هم به وقت‌های اضافه کشیده شد، گفت:

تیم‌ها جلوی استقلال فشرده بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند. در هر صورت ما امروز نتیجه خوبی گرفتیم.

«چه زمانی استقلال به شرایط آرمانی که مدنظر کادرفنی است، خواهد رسید؟»، مربی تیم استقلال در واکنش به این پرسش گفت:

این موضوع زمان می‌برد، چون تیم و کادرفنی ما جدید هستند و این کار را زمان‌بر می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله یک‌ هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، پنج شنبه ۶ اردیبهشت تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.   قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار بر عهده داشت.   ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:   حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم ­سرمربی: رضا عنایتی   در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک به صفر پیش بیافتد و در ادامه نیمه نخست با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.   در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.   این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.   در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.   در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ به ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور