Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسماعیل غنیان شبانگاه پنجشنبه در آیین انجام نخستین جشن پیوند قرنیه چشم در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان سیرجان افزود: بیش از یک دهه از عمر مجمع خیرین سلامت کشور می‌گذرد و با استقبال بسیار خوبی که توسط خیران صورت گرفت، در ۳۰۰ شهر و منقطه کشور بیش از ۱۲۰ هزار خیر سلامت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه قصد داریم مدیریت هم بر عهده خیرین باشد تصریح کرد: شهرستان سیرجان یکی از مناطق فعال کشور در بخش جذب و فعالیت خیرین سلامت است و اگر این آهنگ فعالیت در دیگر مناطق هم ادامه داشته باشد، مشکلات درمانی مردم توسط خیرین بر طرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: در شهرستان سیرجان خیرین سلامت حرکت ها و اقدامات خوبی داشتند، امروز به همت آنان بخش پیوند قرنیه چشم بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان عملیاتی شده که خدمت بزرگی را به مردم ارائه کرده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان نیز گفت: سیرجان جزء محدود شهرستان هایی است که به همت خیرین سلامت دارای بخش چشم پزشکی با عمل جراحی قرنیه و شبکیه است که هزینه تجهیزات ۲۵ میلیارد ریالی از طریق خیرین سلامت پرداخت شد.
غلامعباس محمدی افزود: اهالی سیرجان تاکنون برای انجام عمل چشم با هزینه های گزاف و سختی سفر به مراکز استان ها از جمله تهران، شیراز و یزد مراجعه می کردند که با ایجاد شرایط عمل چشم در سیرجان این سفرها و هزینه ها را نخواهند داشت.

در این آیین از چهار نفر از خیرین سلامت شهرستان سیرجان تجلیل به عمل آمد.

نخستین عمل جراحی پیوند قرنیه چشم با موفقیت بر روی یک بیمار در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان انجام شد.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۸۵ کیلومتری غرب مرکز استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیرجان سرمایه گذاری داخلی سلامت چشم بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب