Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:03:17 GMT

بیرانوند همچنان «شماره یک» کالدرون است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۸۴۵۶

بیرانوند همچنان «شماره یک» کالدرون است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در اردو حضور داشت قرار است از دروازه پرسپولیس مقابل پیکان تهران حفاظت کند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که در شش بازی ابتدایی فصل جاری لیگ برتر، چهار بار به میدان رفته که سه شکست و یک پیروزی در کارنامه این فصل خود ثبت کرده است که آمار جالبی برای او محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان دوم پرسپولیس نیز در دو دیداری که برای این تیم در فصل جاری بازی کرده است دو کلین شیت داشته که نشان می‌دهد دروازه‌بان کروات سرخ ها روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

با این حال گابریل کالدرون قصد دارد در دیدار مقابل گیکان بار دیگر از علیرضا بیرانوند به عنوان گلر اصلی تیم استفاده کند تا دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران طعم نیمکت نشینی در باشگاه را نچشد.

سرمربی پرسپولیس معتقد است پست دروازه بانی تیمش را هرگز نباید دست‌خوش تغییر کند تا گلر شماره یک تیمش دچار تضعیف روحیه و اعتماد به نفس نشود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ یکشنبه هفته آینده در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران می رود. این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شود.

کد خبر 4747094 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟