Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش بدون نیاز به تخصص و سرمایه کسب درآمد بدون سقف محیط شغلی حرفه ای و آرام با کادری مجرب همراهی تجربه و جوانی در کنار هم فایلینگ اختصاصی همکارانی جوان و پرتلاش  واقع در بهترین نقطه منطقه نزدیکی به ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس امنیت شغلی بالا محدوده کاری شهرک غرب و سعادت آباد قابل توجه تمامی اقشار بخصوص افراد جوان و با انگیزه و با پشتکار اگر تمایل به فعالیت در بیزینسی پر درآمد در یکی از بهترین مناطق ایران دارید با ما تماس بگیرید!

متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موبایل 09303195572

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید

ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس جمعیت و خانواده با بیان اینکه بحران پیری جمعیت در کمین است، گفت: پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید.

فاطمه ذوالفقاری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه اگر وضعیت به همین منوال باشد به زودی پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید، تصریح کرد: بدون شک هیچ بحرانی خطرناک‌تر از بحران پیری جمعیت برای ایران نیست.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی می‌توان از بحران جمعیت عبور کرد، عنوان کرد: جمعیت هر کشوری از مهمترین سرمایه‌های آن مرز و بوم محسوب می‌شود.

این کارشناس جمعیت و خانواده با تاکید براینکه بدون شک نیروی انسانی در ساختن جامعه جوان، نقش بسزایی خواهد داشت، گفت: از بانوان و رابطین فعالی در روستاها می‌توان بهره برد که در زمینه ترویج فرزندآوری می‌توانند کمک شایانی داشته باشند.

ذوالفقاری اظهار کرد: طی چند سال آینده کشور با یکی از مهمترین چالش‌ها به نام بحران پیری جمعیت مواجه خواهد شد، افزود: بدون شک اگر بحران سالمندی و پیری مدیریت نشود تبدیل به ابر بحران خواهد شد.

این کارشناس جمعیت و خانواده افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری باید در جهت جهاد تبیین گام برداشته شود تا بتوان این بحران را مدیریت کرد.

وی افزود: جهش خوبی برای خدمت‌رسانی در جهت افزایش جمعیت توسط مدیران برداشته شده که به سمت رشد پیش رویم اما باز هم تلاش بسیاری را می‌طلبد که شیب نزولی به سمت تثبیت و سپس صعودی بُرده شود.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: ایران دستاوردها و پیشرفت‌های خوبی را در زمینه‌های علمی، پزشکی و... به دست آورده که مرهون تلاش جوانان این سرزمین است.

وی تصریح کرد: چالش‌های تک فرزندی باید بررسی و مسائل و مشکلات شناسایی و اولویت‌بندی شود تا از چاله جمعیتی خارج شویم.

این کارشناس جمعیت و خانواده با بیان اینکه هرچند نگرش مردم به فرزندآوری نسبت به گذشته تغییر کرده است اما هنوز وضعیت مطلوب نیست، گفت: فرهنگ‌سازی راه‌حل رهایی از چاله جمعیتی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • تاکسی بدون خط
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر