Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:28:12 GMT

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس زائران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۱۱۰

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: حادثه واژگونی اتوبوس زائران حوالی ساعت ۸ صبح امروز (۲۶ مهر) در محور شباب - حمیل رخ داد که طی آن اتوبوس حامل زوار به دلیل خواب آلودگی راننده به سمت خروج از جاده حرکت می‌کند.

او افزود: این اتوبوس پس از خروج از جاده به گاردیل حاشیه جاده برخورد و همین امر سبب جلوگیری از سقوط آن‌ها به دره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ حیدری بیان  کرد: پس از این برخورد، اتوبوس اسکانیا که متعلق به زائران استان تهران بوده پس از طی مسافی به خاکریز کنار جاده برخورد و در نهایت متوقف می‌شود.


وی افزود: مسافران این اتوبوس ساعتی را در راهدارخانه محور حمیل اسکان داده شده و سپس با اتوبوس جایگزین به مسیر خود به سمت تهران ادامه دادند.

سرهنگ حیدری با اشاره به افزایش سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال، از رانندگان و زائران خواست تحت هیچ شرایطی در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، واژگونی خودرو و انحراف به چپ که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان در بازگشت از سفر کربلاست را بیشترین علل سوانح رانندگی در ایام اربعین ذکر کرد.

انتهای پیام/ز


واژگونی اتوبوس زائران  در استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت