Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضانجفی جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک از راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، نجفی جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک اظهار داشت :حرکتی که در اربعین آغاز شده گام بزرگی در راستای تمدن اسلامی است و برکات آن وحدت بین امت اسلامی، عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) که این تجمع بزرگ از ملل اسلامی و حتی سایر ادیان الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:حب الحسین یجمعنا مصداق بارز آن اربعین است و عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع)عرصه های مختلفی را در تمدن سازی، تمدن اسلامی ارائه می کند.


جانشین سپاه پانزده خرداد قرچک خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه قرچک هم تلاش کرده تا از غافله عشق عقب نماند و اقدامات مختلفی را در برپایی پیاده روی جاماندگان اربعین در دستور کار گذاشته است و از جمله آن به این شرح است: کمک در برگزاری امنیت برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع)در طول مسیر راهپیمایی اربعین  ، استفاده از ظرفیت های کل بسیجیان همچون گردان امام علی (ع) ، امام حسین(ع) و بیت المقدس برای امنیت و آرامش زائرین انجام خواهد شد.

 

وی اقدامات فرهنگی را نیز اعلام نمود: برپایی ایستگاه های صلواتی و مواکب در طول مسیر راهپیمایی در عرصه های مختلف(خدمت رسانی ، فرهنگی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه ندای فطرت ، با موضوعات مختلف چون خواندن یک صفحه قرآن برای شهدا / مهد کودک /ارتباط با خدا /ایستگاه امربه معروف و نهی از منکر /سیره شهدا و تبیین نقش اربعین در گام دوم انقلاب ، پخش نوا های مذهبی و مداحی توسط صوت های سیار و ثابت می باشد.

 

نجفی ادامه داد: در طول مسیر راهپیمایی، حضور ظرفیت های امدادی از جمله آمبولانس و تیم های پزشکی و امدادی و خدمت رسانی با همکاری مسئولین متولی این امر در شهرستان ، فضاسازی تبلیغی و اطلاع رسانی در سطح شهرستان جهت حضور در راهپیمایی  ، کمک به دستگاه های خدمت رسانی شهرداری در بازگشت زائرین با اتوبوس ها و از دیگر موارد برگزاری ایستگاه های صلواتی توسط اقشار مختلف بسیج مانند : حوزه و پایگاه های مقاومت، بسیج کارخانجات، بسیج اصناف، بسیج ادارات ، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانش آموزی و توزیع بسته های صبحانه آب، نان و... می باشد.

 

وی در پایان گفت : ما جاماندگان از این حرکت عظیم عرض میکنیم(حب الحسین یجمعنا)

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد منطقه آزاد اروند شهرستان قرچک جاماندگان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود