Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@19:31:43 GMT

کاروان تیم‌ ملی والیبال به تهران رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۷۸۷

 اعضای کادر فنی و تیم ملی والیبال کشورمان بامداد امروز جمعه به تهران رسیدند، بلند قامتان که برای حضور در جام جهانی عازم ژاپن شده بودند در پایان با ۷ شکست و ۴ برد و جایکاه هشتمی این رقابت‌ها به کار خودشان پایان دادند.

 

اخبار ورزشی-فتاحی سرپرست جدید فدراسیون تنها مسئولی بود که برای استقبال به فرودگاه آمده بود، نکته جالب اینجا بود که فتاحی، اعضای کادر فنی و بازیکنان به جز پویا یلی مصاحبه‌ای انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان باید چندی دیگر در رقابت‌های انتخابی المپیک‌ حاضر شود، این مسابقات دی ماه و به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام جهانی ژاپن فرودگاه کادر فنی و بازیکنان دی ماه چین جام جهانی تهران تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!