Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیروز حناچی صبح امروز با حضور در محل اسکان نیروهای خادم الحسین (ع) در کربلا گفت: به تمامی افرادی که داوطلبانه مسیر خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را انتخاب کردند، خسته نباشید می گویم و به آن ها که در چنین روزهایی این توفیق عظیم نصیب شان شده تبریک عرض می کنم و امیدوارم تمامی این اقدامات ذخیره آخرتشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه شهرداری تهران امسال در دو بخش مرزها و شهرهای نجف و کربلا در کشور عراق خدمات رسانی می کند، افزود: تلاش کردیم تا با همت مضاعف شرایط را برای حضور زائران در مرزها تسهیل کنیم. عزیزانی که از ایران می آیند هم به صورت داوطلبانه در بحث خدمات رسانی کمک می کنند. 

شهردار تهران با قدردانی از همکاران خود برای خدمات رسانی به زائران و تشکل های مردمی فعال در این حوزه تصریح کرد: امیدوارم خداوند زحمات خادمین اربعین را قبول کند، ما هم تا آن جا که توان داریم برای خدمات رسانی بهتر تلاش می کنیم.

حناچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمله معروف امام حسین (ع) مبنی بر اینکه اگر دین ندارید و به آخرت اعتقاد ندارید آزاده باشید، گفت: برداشت من از این جمله این است که آزادی و آزادگی مایه عاقبت به خیری ما می شود. همه ما به دین و آخرت اعتقاد داریم، اما در کنار آن باید جوانمردی را سرلوحه قرار دهیم چراکه در شرایط سخت، این جوانمردی است که دست ما را می گیرد و به کمک مان می‌آید.

وی ادامه داد: در زیارت اربعین آمده است: «و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهالة و حیرة الضلالة»؛ این یعنی حضرت با هدف بالای رهانیدن مردم از جهالت جان خود را تقدیم کرد. 

شهردار تهران در پایان خطاب به نیروهای شهرداری تهران در قالب خادم الحسین (ع) عنوان کرد: امیدوارم در خیابان های کربلا، نجف، کاظمین، کوفه و هر جا که زمینه خدمت فراهم است این توفیق را داشته باشید که به تک تک زوار گرانقدر اباعبدالله الحسین(ع) خدمت کنید. خداوند را شاکریم که زمینه این توفیق را در این ایام نصیب مان کرده و بی شک امام حسین(ع) خدمت به زائرانش را بی اجر نخواهد گذاشت. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کربلا خدمت رسانی شهرداری تهران عراق ایران خدمات رسانی امام حسین دین شهرداری شهرداری تهران زائران حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا