Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سفر به استان خوزستان از مرز چذابه بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سفر به استان خوزستان از مرز چذابه بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با حضور میدانی در مرز چذابه از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت دستگاه‌های مختلف به ویژه نیروی انتظامی و مرزبانی در تسهیل تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفت و بر خدمات شایسته زائران حضرت تأکید کرد.

اخبار اربعین 98 | بزرگترین نشانه و با افتخار‌ترین مدال خادمی حسین(ع) + تصویراخبار اربعین 98 | محورهای منتهی به مرز مهران عصر امروز یک طرفه می‌شوداخبار اربعین 98 | آمادگی 100 درصد ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه برای جابه‌جایی زائران

به گزارش تسنیم استان خوزستان با دارا بودن دو مرز شلمچه و چذابه هر ساله در ایام اربعین حسینی میزبان سیل عظیمی از زائران عتبات عالیات است که عاشقانه در راهپیمایی روز اربعین شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی