Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی ارائه دستور قضایی مسکن و شهرسازی شهرستان دامغان مبنی بر رفع تصرف اموال دولتی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او به هماهنگی‌های لازم پلیس و مأموران مسکن و شهرسازی شهرستان دامغان اشاره و تصریح کرد: در این عملیات مشترک، یک قطعه زمین به مساحت هزار مترمربع واقع در سندیکای این شهرستان که توسط فردی سالخورده محصور شده بود، رفع تصرف و به اراضی ملی بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی زمین رفع تصرف‌شده را برابر نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پلیس مقابل هرگونه سوءاستفاده مالی و اقتصادی به‌خصوص سرمایه‌های ملی و عمومی با اقتدار خواهد ایستاد.

انتهای پیام / ر

رفع تصرف اراضی میلیاردی در دامغان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی صیانت و حفاظت از منابع آبی، در سال گذشته گروه‌های گشت و بازرسی امور آب مشهد در محدوده تحت پوشش پس از طی مراحل قانونی و با همکاری نیروی انتظامی  ۹۱ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها را بازگشایی و رفع تصرف کرد.

محمد برزویی افزود: در همین مدت ۶۹ هزار و ۳۸۸ متر بستر رودخانه‌ها هم لایروبی شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن