Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سعید لطفی پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان تیم استقلال بازی به بازی در حال پیشرفت هستند. تاریخ انتشار: 11:56 - 26 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۸۱۵

سعید لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل فجرشهید سپاسی در جام حذفی اظهار داشت: نسبت به چند دیدار گذشته عملکرد شاگردان استراماچونی در دیدار مقابل فجر خوب بود  و باید از این تیم حمایت کرد تا بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم بازی به بازی در حال پیشرفت هستند و از آنجایی که این تیم تغییرات زیادی در این فصل داشته باید به کادرفنی و بازیکنان فرصت داد تا هماهنگ‌تر شوند.

وی ادامه داد: یکی از هنرهای استراماچونی این بود که به خوبی توانست در این مدت اخیر تیم یکپارچه و خوبی را تشکیل بدهد و از این بابت باید به او تبریک بگویم. فجر تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازیکنان این تیم آمده بودند که بازی خوبی انجام دهند. به نظرم این تیم توانست مقابل استقلال و ستاره‌هایش عملکرد خوبی ارائه دهد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: فشار زیادی روی بازیکنان استقلال است و همین اتفاق باعث شده تا کیفیت فنی آنها پایین بیاید. این پیروزی باعث خواهد شد تا هم مقداری از فشارها روی بازیکنان استقلال برداشته شود و هم بازیکنان این تیم به خودباوری بیشتری برسند. اگر مسئولان باشگاه استقلال تا دو سال آینده بگذارند استراماچونی در این تیم بماند مطمئنا استقلال را تبدیل به یک تیم مدعی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد.

لطفی در پایان در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر گفت: سایپا بر عکس نتایجی که تاکنون کسب کرده می‌تواند حریف خطرناکی برای استقلال قلمداد شود و به همین دلیل یک بازی سخت را برای این تیم پیش‌بینی می‌کنم. امیدوارم شاگردان استراماچونی بازیکنان جوان سایپا را دست کم نگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید لطفی استقلال تهران استراماچونی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند