Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:21:33 GMT

دعوای فیفا20 و PES با نقش‌آفرینی فرانک ریبری

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۰۴۲۸

دعوای فیفا20 و PES با نقش‌آفرینی فرانک ریبری

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی کهنه‌کار فیورنتینا می‌گوید از نحوه ترسیم قیافه خود در بازی کامپیوتری فیفا20 رضایت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره کهنه‌کار فرانسوی که بعد از سالها درخشش در بایرن مونیخ از شروع فصل جاری در فیورنتینا بازی می‌کند می‌گوید بعد از انتشار بازی کامپیوتری فیفا20 این بازی را با فرزندانش بازی کرده ولی از نحوه ترسیم قیافه خود در این بازی ناراضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانک ریبری که می‌گوید از دیدن قیافه خود در این بازی شوکه شده برای اشاره طنز به این موضوع از شبکه اجتماعی توییتر استفاده کرده است.

 

ریبری در اکانت خود در این شبکه اجتماعی نوشت:" همین چند وقت پیش با بچه‌هایم فیفا20 بازی کردم. هی ای‌ای اسپورتز ... این طرف کیست؟".

 

 

حریف بازی فیفا، یعنی PES هم از این فرصت نهایت استفاده را برده و با انتشار تصویری از بازی خود که پیش از فیفا20 منتشر شده، مدعی شد قیافه ریبری در بازی این شرکت به مراتب بهتر از تصویر او در فیفا20 است. PES با انتشار توییتی بالای عکس ریبری در این بازی نوشت:" هی فرانک، می‌دانی این طرف کیست؟".

 

 

یکی از دلایل اصلی تفاوت کیفیت تصویر ریبری در این دو بازی این است که PES2020 با سری آ قراردادی رسمی امضا کرده و لایسنس رسمی این لیگ را بدست آورده. با توجه به دریافت این لایسنس و بدست نیاوردن حقوق رسمی از لیگهای دیگر، طراحان PES زمان بیشتری برای پرداخت به جزئیات گرافیکی صورت ستاره‌هایی مثل فرانک رییری داشته‌اند.

 

فرانک ریبری فیورنتینا بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرانک ریبری فیورنتینا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد

یک هواپیمای مسافربری کویتی که از فرودگاه بین المللی بانکوک به پرواز درآمده بود، به دلیل دعوای زنان کویتی مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد.

به گزارش شفقنا؛ این هوپیما پس از دعوای شدید و خشونت آمیز چند زن کویتی و زد و خورد آنها، مجبور به بازگشت به فرودگاهی شد که از آن به پرواز درآمده بود.

براساس این گزارش، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی کویت، از تایلند به مقصد کویت به پرواز در آمده بود که با دعوای  شدید چند زن کویتی و حمله به افسر امنیتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.

براساس اعلام دادستان کویت، پرونده متهمان به منظور رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

مطالعه بیشتر: استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود
در گزارش رسانه ها هویت مسافرانی که با هم درگیر شده بودند، مشخص نشده و تنها به کویتی بودن انها اشاره شده است. براساس بیانیه خطوط هوایی کویت، این نزاع باعث هرج و مرج در هواپیما و نگرانی دیگر مسافران و تاخیر در  پرواز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی