Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی تاخیر در اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران را خسارت محض عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی نوشت: تاخیر دولت در برداشتن #گام_چهارم هسته‌ای با چشم‌دوختن به اروپای بی‌اراده و ناتوان #خسارت_محض است./

پایان پیام/50.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد منطقه آزاد اروند گام سوم گام سوم ایران در کاهش تعهدات هسته ای محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵