Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین نشان دهنده اقتدار و وحدت مسلمانان است گفت: مردم خواهان شناسایی و برخورد با عوامل داخلی آمدنیوز هستند. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به 23 صفر روز اربعین حسینی اظهار داشت: این روز در فرهنگ شیعه اهمیت زیادی دارد به گونه‌ای که مسلمانان کشورهای مختلف دنیا به‌ویژه شیعیان برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا به سوگواری می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اربعین حسینی در سال‌های اخیر با گسترش هر ساله با آغاز پیاده‌روی سالانه و حضور گسترده مردم جلوه دیگری پیدا کرده و به یک کنگره و همایش جهانی تبدیل شده که نشان دهنده اقتدار و وحدت مسلمانان است.

حکمتی‌نیک با اشره به اینکه مسلمان در این پیاده‌روی پیام نهضت عاشورا را به ملت‌ها و مردم دنیا اعلام می‌کنند، ابراز کرد: اربعین مختص به شیعه نیست بلکه یک موضوع جهانی به شمار می‌رود زیرا مردم نقاط مختلف دنیا با ادیان مختلف در آن شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بیکار ننشسته و برای ایجاد ناامنی در این همایش جهانی اقداماتی انجام داد که به لطف الهی با شکست روبه‌رو شد و یکی از این اقدام‌های دشمن دامن زدن به ناآرامی‌های اخیر مردم عراق بود.

حکمتی‌نیک ادامه داد: علاوه بر شکست این توطئه شاهد هستیم که میزان استقبال مردم از این راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و باشکوه‌تر از قبل برگزار شد وتوطئه دشمن اثر گذار نبوده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رسانه‌های نظام سلطه همایش بزرگ اربعین را پوشش خبری ندادند و اشاره‌ای به این مهم نداشتند.

آیت‌الله علم‌الهدی: اربعین امسال دنیا را تکان داد؛ بامحوریت ولایت، برکت دیدار امام زمان(عج) شتاب می‌گیردحجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری: اربعین پدیده الهی و آسمانی استزنجان| اربعین همدلی و انسجام را در جامعه اسلامی نشان می‌دهد

حکمتی‌نیک با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت و کانال آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه افزود: یک اقدام هوشیارانه و مدبرانه بود که در قالب یک عملیات ترکیبی انجام شد و سرویس‌های جاسوسی غرب از نحوه انجام آن شوکه شدند.

وی با اشاره به اینکه سایت و شبکه آمدنیوز در اغتشاشات و اعتراضات مردمی دی ماه 96 نقش داشت، افزود: روح الله زم از سوی غربی‌ها حمایت می‌شد به گونه‌ای که مورد مراقبت پلیس فرانسه قرار داشت و هم اکنون درخواست مردم شناسایی و برخورد با عوامل همکاری با این شبکه در داخل است.

حکمتی‌نیک با اشاره به گسترش روز افزون فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: این امر سبب سهولت افزایش فسادها شده و دلیل اصلی آن استفاده نامناسب از این ابزار بوده که وظیفه و رسالت والدین برای تربیت فرزندان خود با این شرایط سنگین‌تر شده است.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هفت اصل قانون اساسی به موضوع شوراها اختصاص یافته که نشان دهنده اهمیت جایگاه شورا است، اما این جایگاه آنگونه که باید در اداره امور کشور دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها در سنندج، با بیان اینکه شورا دارای یک جایگاه قانونی و شرعی است، اظهار کرد: امور شورایی، مشورت کردن و رجوع به خرد جمعی در کنار عباداتی همچون نماز در قرآن کریم آمده که این نشان دهنده جایگاه والای آن است.

وی افزود: در اصول ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی به وظایف شوراها اشاره شده که وقتی صراحتاً حدود هفت اصل قانون به موضوع شوراها اختصاص یافته، نشان دهنده اهمیت بالای جایگاه شورا است اما این اهمیت آنگونه که باید در اداره امور کشور دیده نمی‌شود.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: شورا برآمده از بطن مردم و تلاش آن‌ها برای مردم شهر و روستا است اما این مسئله مورد مغفول واقع شده است.

رضایی تصریح کرد: دفاع از موکلان هم حق و هم تکلیف ما است که گاهی اوقات نیز در رهگذر این دفاع ممکن است آسیب‌هایی متوجه شورا شود. شوراها مشکلات بودجه‌ای زیادی دارند که این بودجه را برای عمران و آبادانی شهر و روستای خود می‌خواهند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: امیدواریم مسئولان برای حل مشکلات شوراها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و ما را یاری کنند.

کد خبر 748772

دیگر خبرها

  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد