Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:56:57 GMT

دستگیری «روح الله زم» قدرت و ابهت سپاه را نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۲۴۴

دستگیری «روح الله زم» قدرت و ابهت سپاه را نشان داد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه ساری با تبریک به سازمان اطلاعات سپاه به دلیل دستگیری روح الله زم از مزدوران رسانه ای، این اقدام را نشان از قدرت و اشراف اطلاعاتی دانست و گفت: سپاه همانند شیر غرش می کند و این باید برای معاندان یک درس باشد.

وی همچنین بر لزوم برخورد با مزدوران داخلی و همکاران داخلی روح الله زم تاکید و گفت: این مسئله نباید فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ساری همچنین با گرامیداشت اربعین حسینی با بیان اینکه دنیا چنین راهپیمایی را به خود ندیده است اظهار داشت: حرکت در راهپمایی اربعین گام نهادن در مغناطیس امام حسین (ع) است و باید همراه با شور و شعور باشدو

وی با اظهار اینکه جابر اولین زائر اربعین امام حسین (ع) بوده است یادآور شد: حضور ملت ایران در مراسم اربعین حسینی پرشور و شعور بوده است و حماسه ای ماندگار خلق شده است.

امام جمعه موقت ساری در بخشی از سخنانش با اشاره به حمله دشمنان به نفتکش های ایرانی یادآور شد: دشمنان باید منتظر پاسخ کوبنده از سوی فرزندان شجاع ولایت باشند و اگر یکی بزنند قطعا 10 برابر خواهند خورد.

حجت الاسلام قاسمی به خیانت آمریکا و حمله ترکیه به کردهای سوریه اشاره کرد و گفت: هیچ گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد و دلخوش بود و کردنشینان سوریه که دلخوش به قدرت پوشالی آمریکا بودند دیدند که آمریکا به مقصود خویش نرسید.

امام جمعه موقت ساری همچنین با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، اقدام آرین غلامی شطرنج باز مازندرانی در عدم رویایی با ورزشکار اسرائیلی را ستود و گفت: ورزشکاران مازندران ولایتمدار هستند و استان جایگاه خوبی در ورزش کشور دارد.

وی همچنین با اظهار اینکه تیم فوتبال نساجی به عنوان نماینده استان در لیگ برتر حضور دارد خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این تیم شد و گفت: همچنین مازندران در کشتی و برخی از رشته های ورزشی سرآمد است.

کد خبر 4750015

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قاسمی خطبه های نماز جمعه امام جمعه موقت ساری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما

سرلشکر  سلامی در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین ، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد