Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنان در سومین سال حضور دمبله در بارسا، صحبت از ناپخته بودن این بازیکن است.

طرفداری - آرتورو ویدال، هافبک بارسلونا به تمجید از عثمان دمبله و آنتوان گریزمان پرداخت.

به گزارش موندو دپورتیوو، ویدال درباره دو ستاره فرانسوی خط حمله بارسا گفت:

دمبله بازیکنی با پتانسیلی دیوانه کننده است. وقتی به پختگی کامل برسد، به بازیکن مهمی برای بارسا و فرانسه تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مشخص است که باید به آن پختگی برسد. یعنی به زبان بدنش گوش بدهد؛ بهتر خودش را برای بازی‌ها آماده کند تا کمتر مصدوم شود. اگر می‌خواهید بهترین باشید، باید با فکر به فوتبال بخوابید، بیدار شوید و غذا بخورید. به نظرم عثمان بالاخره زمانی خواهد دانست که باید کارهای بیشتری انجام بدهد.

زیاد با دمبله حرف می‌زنم. او پسر خوبی است و اولین نفری است که می‌خواهد بهترین باشد. او با تنها 20 سال سن و بدون تجربه‌ای چشمگیر به بارسا پیوست. عثمان باید بداند در زندگی دقیقا چه می‌خواهد؛ درک کند کجا و در کنار چه بازیکنانی بازی می‌کند. در مجموع من شاهد یک پیشرفت و تکامل در او هستم و باید به همین منوال ادامه بدهد.

گریزمان؟ او فوتبالیست فوق العاده‌ای است؛ یکی از بهترین‌های دنیا. بازیکنی که سریع تصمیم گیری می‌کند؛ همه چیز را درک می‌کند و قابلیت عجیبی در گلزنی دارد. وقتی استعداد و کیفیت لئو، سوارز، گریزمان و دمبله با یکدیگر مخلوط شود، حریف ضربه می‌بیند. آنتوان مثل ما بازیکنان آمریکای جنوبی است! همیشه دفاع می‌کند؛ می‌دود؛ برای تیم تلاش می‌کند و وقتی زمین را ترک می‌کند، دیگر نایی برایش نمانده است. خرید او ارزش فوق العاده‌ای به ترکیب بارسا اضافه کرد. حتی عادات غذایی او هم شبیه ما آمریکای جنوبی‌ها است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • اعتراض کارگردان سرشناس آمریکایی به جنون اشغالگری صهیونیست‌ها
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر