Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجموعه سخاء الحسین گفت: خادمین عراقی و ایرانی حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) مثل دو برادر کنار هم هستند و در راستای بهبود خدمت‌رسانی به زائران اربعین ارائه خدمت می‌کنند. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید احمد بهاءالدینی در دیدار مدیران و خادمان سخاء الحسین با حجت‌الاسلام عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی که در دفتر ایشان برگزار شد اظهار داشت: حضرت سید الشهدا(ع) عنایت فرمودند و اجازه دادند تا برای سومین سال پیاپی این افتخار و فیض عظیم الهی نصیب شیعیان و مجموعه ما شود تا در ایام اربعین، توفیق خدمت در حرم اباعبدالله الحسین(ع) را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های تولیت آستان مقدس حسینی عنوان کرد: با مساعدت شما و فاضل معاون تولیت و مسئول انتظامات حرم امام حسین(ع) این لطف نصیب ما شد تا یک‌بار دیگر توفیق خادمی در این آستان مقدس را کسب کنیم.

مدیر مجموعه سخاء الحسین تصریح کرد: حضور خادمین ایرانی در حرم اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین موجب وحدت بیشتر بین ملت و شیعیان ایران و عراق شده است.

اخبار اربعین 98 | بزرگترین نشانه و با افتخار‌ترین مدال خادمی حسین(ع) + تصویرپیاده‌روی «جاماندگان» اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیماخبار اربعین 98 | در وصف عشق کودکان به امام حسین(ع) به روایت تصویربهاءالدینی یادآور شد: ما همان‌طور که همواره برای رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای دعا می‌کنیم، برای مرجعیت عزیز عراق، حضرت آیت‌الله سیستانی نیز همیشه آرزوی سلامتی داریم و این کار را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و حضرت آیت‌الله سیستانی وحدت و انسجام خیلی خوبی دارند که این موضوع مهم از اصلی‌ترین دلایل وحدت و همدلی بین شیعیان و مردم ایران و عراق است.

مدیر مجموعه سخا الحسین ابراز کرد: ان‌شاءالله بتوانیم به شکلی که اباعبدالله الحسین(ع) و قلب مقدس حضرت حجت(عج) راضی است، به زائران اربعین خدمت‌رسانی کنیم.

بهاءالدینی تصریح کرد: امیدوار هستیم خدمات ناچیز ما برای زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) گوشه‌ای از دغدغه‌های تولیت آستان مقدس حسینی که در راستای بهبود خدمت‌رسانی و نظم بیشتر است را جبران کرده باشد.

وی یادآور شد: امسال خادمین عراقی حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) خیلی بیشتر از سال‌های گذشته با برادران خدام ایرانی همکاری داشته و همدل‌تر شده بودند، طوری که مثل دو برادر در کنار هم به زائرین آستان مقدس حسینی خدمت‌‌رسانی می‌کردند.

مدیر مجموعه سخاء الحسین گفت: خادمین ایرانی با عشق و علاقه خاص و مشتاقانه به زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند و تمام سختی‌ها را عاشقانه به جان می‌خرند تا مورد عنایات حضرت سیدالشهدا(ع) قرار بگیرند.

در پایان اظهارات سید احمد بهاءالدینی، فاضل عوز مسئول بخش انتظام و امنیت حرم حسینی به تشریح خدمات سخاء الحسین پرداخت و این خدمت‌رسانی را خالصانه، منظم و منسجم توصیف کرد.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود