Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:07:39 GMT

عناصر مرتبط با آمدنیوز باید شناسایی و مجازات شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۶۵۴

عناصر مرتبط با آمدنیوز باید شناسایی و مجازات شوند

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: اقتدار اطلاعاتی جوانان مومن و انقلابی سپاه در دستگیری سرشبکه آمدنیوز بار دیگر غرور ملی را برانگیخت و مردم را شاد کرد.
وی ادامه داد: امروز به لطف خدا شاهدیم که با یک عملیات پیچیده و هوشمند این عنصر پلید به دام سازمان اطلاعات سپاه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد بیان کرد: اهمیت این عملیات تنها به دستگیری این عنصر کثیف ختم نمی شود بلکه مسئله مهم تر شکست سرویس اطلاعاتی ۳ کشور فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
آیت الله میرعمادی اضافه کرد: زم از سوی سرویس اطلاعاتی فرانسه محافظت می شد اما پاسداران مومن انقلاب این دستگاه ها را کنار زدند، لذا از عمق وجود از این جوانان انقلابی و سازمان های اطلاعاتی که با خطر پذیری این عملیات را به ثمر رساندند تشکر می کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تحولات اخیر در منطقه ادامه داد: این روزها شاهدیم عده ای برای میانجی گری میان ایران با عربستان و امریکا در کشورمان تردد دارند و نکته جالب مجرا اینجا است که همه آنها می گویند رئیس جمهور آمریکا خواهان این میانجیگری است.
وی این مسائل را نشانه عجز و شکست سیاست های آمریکا در مقابل انقلاب دانست و افزود: موضع صریح و قاطع رهبر معظم انقلاب در این خصوص برای همه روشن است‌، زیرا راه مذاکره با عربستان در حل مسئله یمن است و امریکا نیز باید بداند که با تهدید ملت ایران به هیچ چیزی نخواهد رسید، هر کس ایران را تهدید کند قطعا پشیمان می شود و آمریکا و اروپا نمی توانند بوسیله زور و تهدید با ملت بزرگ ایران برخورد کنند.
وی افزود: از طرفی همه باید بدانند با وجود بیگانگان در منطقه امنیت خلیج فارس تامین نمی شود و ایران هم هرگز به دنبال تجاوز به هیچ کشوری نیست، از این رو آمریکا باید از منطقه خارج شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان به پیاده روی بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: یقینا این اجتماع عظیم عاشقان و دلسوختگان در عصر حاضر باشکوه ترین پدیده در سطح جهان است، در حج نهایتا ۳میلیون نفر شرکت می کنند در حالی که فقط از ایران جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون نفر در این راهپیمایی حضور دارند.
وی ادامه داد: این پیاده روی علاوه بر اینکه امام حسین(ع) و نهضت عاشورایی را به بشریت معرفی می کند دستاوردهای سیاسی آن فرهنگی، اخلاقی و تربیتی فراوانی دارد که باید پیرامون آن تجزیه تحلیل های بسیاری انجام داد.
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: این پیاده روی ثابت کرد هیچ تهدیدی مانع حضور عاشقان حسینی در کربلا نیست. زمانی استکبار می خواست پیاده روی را تحت شعاع قرار دهد اما اربعین حسینی داعش و داعشیان را نابود کرد.
وی ادامه داد: امسال هم قبل از شروع این اجتماع بزرگ، حوادثی در عراق رخ داد، بلندگوهای استکبار تلاش کردند با دامن زدن به آن اربعین حسینی را تحت شعاع قرار دهند اما اراده خداوند قائم بر همه اراده ها است لذا بر اساس این ارده اربعین حسینی باید همچون خورشید بدرخشد.
وی افزود: امسال هم جنگ روانی دشمن و تلاش رسانه های معاند و استکباری نتوانست اجتماع عظیم حسینی را کمرنگ کند از این رو اربعین امسال باشکوه تر و زود تر از سالهای گذشته برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آمدنیوز خرم آباد نماز جمعه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اعلان نمایشگاه کتاب

اعلان (پوستر) سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعلان (پوستر) این دوره از نمایشگاه به طراحی صابر شیخ رضایی منتشر شد.

در توضیح این اعلان آمده است: شاکله اصلی اعلان را تصویر کتاب‌های متعددی که در حال ایجاد یک سازه معمارانه هستند، تشکیل داده که این اثر تلاشی برای انتقال محتوا و ساخت تصویر با شکلی جدید و بیانی بین المللی و کمینه نگر شرقی ولی بدون استفاده مستقیم از عناصر سنتی تصویری فرهنگ و هنر ایرانی است.

از آنجا که امر «خواندن» امری گره خورده به ملکوت و سنت‌های پویا و هدایتگر پیغام آوران وحی است و بهترین کتاب‌های بشری نیز سرمایه‌های وجودی آسمانی دارند، کتاب‌هایی از بالای قاب تصویر، در حالاتی متفاوت و بالقوه، در حال تنزل درجات و پایین آمدن هستند و در مرکز قاب «امر ساختن» با چیدمانی همچون یک سازه منسجم معمارانه را که تداعی اولین هسته‌های شهرسازانه و تمدنی دارد، به فعلیت می‌رسانند که در هم تنیدگی کتاب‌ها نیز حکایت از اندیشه و فلسفه ایرانی دارد. 

زمینه اعلان؛ لاجوردین فام (آبی ایرانی) است که حکایت از نمایش این چرخه بر گستره وسیع آسمان دارد که این رنگ نیز علاوه بر ایجاد حس نشاط و سرزندگی کنار تنوع رنگین کتاب‌ها، زمینه گرایشات دینی و عرفانی در تاریخ و فرهنگ ایران و سنت‌های تصویری نگارگری ایرانی را راهبری می‌کند.

 تجمیع و چیدمان کتاب‌ها علاوه بر تداعی فرم بصری یک کتاب گشوده شده که در دو وجه اصلی خود، دروازه‌ها و ایوان‌هایی روشن دارند که با تابش نور آگاهی بر دیدگان و دل‌های بشر آن را به آرمانشهری زمینی بدل می کند، مفهومی دیگر را راهبری می کنند و آن شکل ساده سازی شده یک قلب بزرگ روشن و هندسی است که مفهوم «مهر» در جوامع را یادآور می‌شود که از نتایج کتابخوانی و فرهیختگی و جاری شدن اخلاق در زندگی بشر است و کتاب‌هایی پلکانی که بیانگر «رُشد و تعالی» انسان است. 

چیدمان عنوان نمایشگاه و عناصر نوشتاری هم به گونه‌ای حاشیه گرایانه جانمایی شده که اولویت با خوانش بصری طرح باشد و چشم بیننده در گردش و متوجه عناصر کلیدی و داستان روایی آنها باشد. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی