Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بیرجند گفت: پیاده‌روی اربعین تابلوی گرایش‌های عدالت خواهانه در برابر سیستم‌های ظالمانه است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز ۲۶ مهرماه، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: پدران و مادران ما دوستی خداوند و اهل بیت(ع) را از پیچ و خم تاریخ عبور داده و به سلامت به دست ما رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعظیم و بزرگداشت اربعین حسینی با هیچ قلم و زبانی مقدور نیست، افزود: غیر از محبت و دوستی هیچ چیز در هستی اصالت ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز بر اساس همین محبت و عشق میلیون‌ها انسان با رنگ و نژادهای مختلف چون سیل خروشان راهی کربلا می‌شوند.

عبادی خاطرنشان کرد: یکی از علامت‌های سلامت قلب و روح از منظر معنوی میزان دوست داشتن افراد متصل به خداوند و مغبوض داشتن افراد بیگانه با خداوند است.

وی افزود: برخی افراد نماز و روزه و سایر اعمال عبادی را به جا می‌آورند، اما دل‌هایشان به سمت مکتب‌های انحرافی و الحادی و کشورهای بیگانه گرایش دارد که در این زمینه باید مراقب بود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: محبت‌ها و غضب‌های قلبی نسبت به مؤلفه‌های متعدد رفتارهای بعدی ما را در حوزه‌های مختلف شکل می‌دهد.

عبادی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین تابلوی گرایش‌های عدالت خواهانه در برابر سیستم‌های ظالمانه است، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین یک حرکت برگرفته از اعتقادات و محبت قلبی به اولیاء الهی است که ریشه در گرایش انسان‌ها به عدالت‌خواهی دارد.

‌وی با بیان اینکه استکبار به اسم آزادی، آزادی حقیقی را از مردم می‌گیرد، اظهار کرد: علت اصلی بیچارگی ملت‌های مسلمان، از دست دادن آزادی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام مردم را فریب می‌دهند، یادآور شد: تفکر غربی و اروپایی منشا تمام ظلم‌ها در جامعه بشری بوده و این تنها مسلمانان نیستند که به آنان ظلم می‌شود، بلکه منظور نوع بشر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بندر امام اظهار کرد: موضوع آب‌گرفتگی بندر امام نباید به فراموشی سپرده شود و نباید دچار غفلت شویم و بی‌تفاوت از کنار آن بگذریم بلکه باید دغدغه اول همه مسئولان مربوطه همین موضوع باشد و برای رفع معضل آب‌گرفتگی بندر امام چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: هیچ مسأله‌ای نمی‌تواند موضوع دفع آب‌های سطحی و فاضلاب بندر امام را به حاشیه براند. موضوع دفع آب‌های سطحی بندر امام از مهم‌ترین موضوعات این شهر است. همه مسؤولان بدانند این مساله در صدر همه مشکلات است و برای برطرف کردن آن باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

خطیب جمعه بندر امام عنوان کرد: نبود بودجه و اینکه زیر ساخت بندر امام مشکل دارد، جواب قانع کننده‌ای برای مردم نیست و نمی‌توان دوباره شاهد تکرار این حوادث تلخ و اسفناک برای مردم بندر امام باشیم.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: شورای راهبردی پتروشیمی، مدیریت استانی و شهری از امروز با مشاوران و متخصصان این امر جلسات هم‌اندیشی برگزار کنند و بودجه لازم را در نظر بگیرند و می‌شود آن را به ترتیب اولویت و نقاط بحرانی فازبندی و طرح جامع دفع آب‌های سطحی را اجرا کرد.

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: موضوع دیگری که انتظار می‌رود سریع‌تر تعیین تکلیف شود، جبران خسارت مردم متضرر و آسیب دیده از آب‌گرفتگی است چرا که مردم همچنان منتظر پرداخت خسارات ناشی از آبگرفتگی‌های قبلی هستند.

کد خبر 6095785

دیگر خبرها

  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی تمدن غربی است
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور