Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از اعزام ۲۵۰۰ پزشک ایرانی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷۰۰ پزشکی از سوی مرکز پزشکی و ۸۰۰ پزشک از سایر مراکز و با هماهنگی این مرکز اعزام شده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، در نشستی با حضور حجت الاسلام «سید عبدالفتاح نواب»، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و «علیرضا رشیدیان»، رئیس سازمان حج و زیارت و دکتر «علی‌اصغر پیوندی»، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و «محمدتقی حلی‌ساز» رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص مسائل درمانی و پزشکی زائران اربعین بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این جلسه بر هماهنگی‌های بیشتر قبل از برگزاری مراسم اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: همانگونه که برای ایام حج تمتع و اعزام زائران، جلسات هماهنگی و آموزشی برای زائران برگزار می‌کنیم، ضرورت دارد که در خصوص اربعین حسینی نیز تدابیری اندیشیده شود تا زائران با مشکلات کمتری در اربعین روبه‌رو شوند.

 

 

وی افزود: ان‌شاءالله پس از مراسم اربعین حسینی و بازگشت زائران به ایران اسلامی، به منظور هماهنگی و بررسی مباحث پزشکی اولین جلسه در ماه ربیع در ایران برگزار و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

 

 

دکتر حلی‌ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در این جلسه گزارشی از روند خدمات پزشکی به زائران اربعین ارائه کرد و گفت: امسال 2500 پزشکی در اربعین حسینی اعزام شدند که از این تعداد 1800 پزشکی از سوی مرکز پزشکی و 800 پزشک با هماهنگی این مرکز از سایر ارگان‌ها اعزام شدند و به خدمت‌رسانی زائران اربعین پرداختند.

 

 

وی از ادامه داشتن فعالیت‌های مراکز درمانی هلال احمر پس از روز اربعین خبر داد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا چند روز پس از اربعین همه مراکز درمانی را دایر نگه داریم تا بتوانند به زائران حسینی خدمت‌رسانی بیشتر کنند و با کمترین دغدغه به زیارت بپردازند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا نواب پیاده روی اربعین سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است

دریافت 6 MB کد خبر 6098308

دیگر خبرها

  • حج رزمایش قدرت سیاسی جهان اسلام در برابر زیاده خواهان است
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • شکسته شدن سد عدم اعزام زائران عمره به همت دولت سیزدهم
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات