Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «مهدی علی‌نژاد» به تشریح موارد مطرح شده در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو پرداخت و گفت: گزارش عملکرد، تعیین میزبانان مسابقات آتی، بررسی مسائل مالی و قدردانی از زحمات «یو زای‌چینگ» از جمله این موارد بود. تاریخ انتشار: 15:39 - 26 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۸۷۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ سی و ششمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی، امروز (جمعه) در شهر شانگ‌های چین و با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص این نشست، گفت: این جلسه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا حدود ۵ عصر ادامه داشت و موضوعات مختلفی در آن مطرح گردید. ابتدا رئیس، دبیرکل و سرپرست خزانه‌داری گزارش‌های یکسال اخیر را ارائه کردند و خوشبختانه تراز مالی فدراسیون جهانی مثبت بوده و درآمد‌ها به شکل قابل توجهی اضافه شده است.

عضو هیئت رئیسه جهانی ادامه داد: سپس مسئول برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۱۹ شانگهای، گزارشی ارائه و اعلام کرد برای این مسابقات، مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار از اسپانسر‌ها جذب شده که این مهم، اتفاق خوبی برای ووشو است. از نکات مهم دیگر این بود که ۶۰۰ ووشوکار از ۱۰۲ کشور در مسابقات جهانی امسال حضور دارند که یک رکورد است.

وی گفت: در ادامه نماینده مراکش میزبان هشتمین دوره مسابقات جهانی جوانان، نماینده ایتالیا میزبان چهارمین دوره رقابت‌های جهانی تای‌چی در کاتانیا و همچنین نماینده ژاپن میزبان جام‌جهانی تالو، توضیحات خود را در خصوص شرایط میزبانی ارائه دادند.

رئیس فدراسیون ایران، گفت: در ادامه میزبانان رقابت‌های سال‌های آینده مشخص شدند و میزبانی جام‌جهانی ساندا در سال ۲۰۲۰ به شهر ملبورن استرالیا، میزبانی نهمین و دهمین دوره مسابقات جهانی کونگ‌فو در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به شهر امی‌شان چین، پنجمین دوره پیکار‌های جهانی تای‌چی در سال ۲۰۲۲ به سنگاپور و ششمین دوره آن در سال ۲۰۲۴ به کانادا سپرده شد.

وی با بیان اینکه نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در سال ۲۰۲۲ به میزبانی سوپابایا اندونزی برگزار می‌شود، توضیح داد: در نهایت شانزدهمین دره رقابت‌های بزرگسالان جهان هم در سال ۲۰۲۱ به میزبانی آمریکا در ایالت تگزاس و شهر دالاس انجام می‌گردد.

بنابر اعلام وی، جلسه بعدی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی در توکیو و همزمان با جام‌جهانی تالو خواهد بود.

رئیس فدراسیون ایران، گفت: فهرستی توسط قاره‌ها برای عهده‌دار شدن مسئولیت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی در دوره پیش‌رو تهیه شده بود که مورد تایید قرار گرفت و فردا (شنبه) در کنگره جهانی ارائه خواهد شد و باید منتظر باشیم و ببینیم چه شرایطی در کنگره ایجاد می‌شود.

وی گفت: قرار بود تغییراتی در اساسنامه ایجاد شود که با توجه به جابه‌جایی در پست ریاست فدراسیون جهانی، این تغییرات به آینده موکول شد تا با حضور رئیس جدید در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

علی‌نژاد در پایان تصریح کرد: در نهایت از زحمات یو زای‌چینگ که چندین سال ریاست فدراسیون جهانی را عهده‌دار بود، قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تالو ساندا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو