Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:11:17 GMT

پمپئو: توافق برجام ناقص بود!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۳۰۹

وزیر امور خارجه آمریکا با طرح ادعاهایی علیه ایران از رو به پایان بودن مدت اعتبار معاهده تجارت تسلیحاتی سازمان ملل برای ایران ابراز نگرانی کرد. ناطقان: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش نوشت: به دلیل توافق[هسته‌ای] ناقص ایران، معاهده تجارت تسلیحات ایران، ظرف یک سال منقضی خواهد شد. کشورهایی مانند روسیه و چین قادر خواهند بود تا به ایران تسلیحات پیشرفته بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکومت ایران آزاد خواهد بود تا به هر کسی تسلیحات بفروشد. این موجب برانگیختن یک رقابت تسلیحاتی جدید در خاورمیانه خواهد شد.

پمپئو همچنین نوشت: اگر در حال حاضر، نگران رفتار ایران هستید، تصور کنید که ایران با موشک‌های پیشرفته، پهپادها، تانک‌ها و جت‌ها چه خواهد کرد. شورای امنیت[سازمان ملل] باید معاهده تجارت تسلیحات را تمدید کند. منبع: ایسنا برچسب ها: پمپئو ، توافق برجام ، ناقص

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پمپئو توافق برجام ناقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر «سام یوسف» تحلیلگر، پژوهشگر و نویسنده برجسته مصری آمریکایی با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس نوشت: حمله اسرائیل به گذرگاه رفح یک شوک بزرگ برای تمام مصری‌ها بود.

وی افزود: ارتش اسرائیل معاهده کمپ دیوید را به صورت آشکاری زیر پا گذاشته و در حال درگیری نزدیک گذرگاه رفح است. صهیونیست‌ها از محور فیلادلفیا عبور کرده اند. این در حالی است که ارتش مصر تاکنون در برابر نقض حاکمیت این کشور هیچ واکنشی نشان نداده است.

سام یوسف اضافه کرد: ارتش اسرائیل در برابر چشمان همگان حاکمیت مصر را نقض کرد و تمام خبرگزاری‌ها این خبر را منتشر کردند. این واقعاً یک فاجعه است.

کد خبر 6099187

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری