Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@23:09:55 GMT

کوربین توافق بریگزیت جدید را نخوانده رد کرد!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۳۴۹

خرداد؛رسانه‌های انگلیس گزارش دادند، رهبر حزب کارگر این کشور در حالی بلافاصله بعد از اعلام خبر انعقاد توافق بریگزیت جدید بین بوریس جانسون و رهبران اتحادیه اروپا، آن را رد کرد که متن این توافق را اصلاً نخوانده بود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس که بارها وعده عملی کردن خواست مردم این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا را داده، بلافاصله بعد از آنکه بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس خبر رسیدن به توافقی جدید با اتحادیه اروپا بر سر بریگزیت را اعلام کرد، واکنش نشان داده و خواستار رد شدن این توافق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کوربین که از این توافق به عنوان یک "توافق خیانت‌آمیز" یاد کرد، زمانی این واکنش را نشان داد که هنوز محتوای مربوط به این توافق منتشر نشده بود.

کوربین در اظهاراتش گفت، خواستار این است که قبل از اجرای توافق بریگزیت با اتحادیه اروپا، یک همه‌پرسی بر سر آن برگزار شود؛ پیشنهادی که هر چه بیشتر این خروج را به عقب می‌اندازد.

سیاستمداران و نمایندگان حزب محافظه‌کار گفتند از اینکه رهبر حزب کارگر، این توافق را حتی قبل از درک آن رد کرده متعجب هستند.

رهبر حزب کارگر مدعی شد، این توافق با ریسک "حرکت به سمت سقوط" نسبت به برخی مسائل از جمله حقوق کارگران و حفاظت از محیط زیست همراه است. متن و محتوای این توافق جدید بریگزیت حدود نیم ساعت بعد از طرح این اظهارات از سوی جرمی کوربین انتشار یافت.

کوربین در اظهاراتش با اشاره به اینکه حزب او از این توافق بریگزیت جانسون حمایت نخواهد کرد، گفت: با توجه به آنچه که ما می‌دانیم به نظر می‌رسد که نخست وزیر انگلیس حتی یک توافق بدتر از آنچه که ترزامی، نخست وزیر قبلی ارائه کرده بود، به دست آورده است. برچسب ها: کوربین ، برگزیت

منبع: خرداد

کلیدواژه: کوربین برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است