Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:46:14 GMT

مشخص‌شدن حریفان مردانی و رجبی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۶۲۷

مشخص‌شدن حریفان مردانی و رجبی

خبرگزاری میزان- قرعه‌کشی رقابت‌های روز دوم از مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ - بلغارستان انجام شد، سجاد مردانی و سعید رجبی نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. تاریخ انتشار: 16:41 - 26 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۸۸۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۰ (به وقت ایران) امروز (جمعه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه اعلامی، فردا (شنبه) و در روز دوم، مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سعید رجبی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در اولین گام با آندره برگرون تکواندوکار با سابقه کانادایی مبارزه می‌کند و در ادامه باید به مصاف کیو دون‌این از کره‌جنوبی قهرمان دور قبل مسابقات گرندپری ۲۰۱۹، نایب قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و... برود.

سجاد مردانی دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو ایران و در پایین جدول، در نخستین گام با گیل یانگ بیون از کره‌جنوبی دیدار می‌کند و سپس باید با برنده دیدار روسلان ژآپاروف قزاق و عمر الیزیدی فرانسوی مبارزه کند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد؛ دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سجاد مردانی سعید رجبی المپیک توکیو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند