Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@11:17:45 GMT

جدال سخت هادی پور برابر قهرمان جهان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۹۲۰

جدال سخت هادی پور برابر قهرمان جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آرمین هادی پور نماینده تکواندو ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم، بعد از یک دور استراحت، «آدرین ویسنته» اسپانیایی را ۲۴ بر ۲ شکست داد و در ادامه «آرماتونف» از روسیه را نیز 24 بر 4 در آغاز راند سوم از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای صعود به دیدار نهایی باید با «کیم تائه هوون» دارنده سه طلای جهان و نفر دوم رنکینگ المپیکی پیکار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مبارزات امروز و در پیکارهای دور دوم وزن ۶۸- کیلوگرم سروش احمدی بعد از برتری مقابل دیلان چلاموتو»،«جواد آچاب» و «عبدالرحمان» از مصر به نیمه نهایی راه یافت. او نیز برای کب مدال طلا باید با «دای هون لی» کره ای مبارزه کند.

در همین وزن میرهاشم حسینی بعد از برتری مقابل «هروان منگیو» کانادایی و «کارل نیکلاس» آمریکایی در مرحله یک چهارم نهایی برابر «دای هون لی» از کره جنوبی باخت و از دور مسابقات کنار رفت. 

این دوره از مسابقات از صبح امروز در صوفیه آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4750151

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو آرمین هادی پور تکواندو گرندپری تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم‌های فوتبال پورتو و چاوز شامگاه شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

پورتو در حالی به مصاف تیم در حال سقوط چاوز رفت که برای حفظ جایگاه سومی و صعود به لیگ اروپا به ۳ امتیاز این دیدار به منظور حفظ فاصله ۴ امتیازی خود با براگا نیاز داشت.

مهدی طارمی که در این بازی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت و تیمش هم شروع خوبی داشت و دقیقه ۲۷ با گل چیکو کنسیسائو از حریف خود پیش افتاد.

یک دقیقه بعد از این گل و به دنبال جریمه بازیکن چاوز با کارت زرد دوم، این تیم بازی را با ۱۰ نفر ادامه داد تا فرصت برای خودنمایی مهدی طارمی، اوانیلسون و کونسیسائو مهیا شود.

اوج کار طارمی در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول بود و در حالی که توپ به او رسیده بود با یک پاس پشت پای دیدنی، اوانیلسون را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل دوم پورتو با پاس مهاجم ایرانی به ثمر برسد. تماشاگران پورتو در ورزشگاه خانگی این تیم موسوم به دراگائو در حالی که از این گل به وجد آمده بودند شروع به تشویق طارمی کردند.

اما این پایان عملکرد موفق طارمی نبود و او در دقیقه ۷۳ و در حالی که یک ضربه پنالتی نصیب پورتو شده بود پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گل پورتو را هم به ثمر برساند و نشان دهد همچنان پنالتی زن اول تیمش است.

این مهاجم در دقیقه ۸۳ از زمین بازی خارج شد و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این پیروزی، پس از اسپورتینگ ۸۴ امتیازی و بنفیکا ۷۶ امتیازی یا ۶۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 6096724

دیگر خبرها

  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم