Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:47:28 GMT

شهید شوشتری شهادت را فیض الهی می‌دانست + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۰۷۸

شهید شوشتری شهادت را فیض الهی می‌دانست + فیلم

‍‍‍‍‍‍

شهید نورعلی شوشتری شهادت را فیض الهی می‌دانست و عاشق شهادت بود و به راستی آزادگی را با پروازش به همگان آموخت. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، شهید نورعلی شوشتری شهادت را فیض الهی می‌دانست و عاشق شهادت بود و به راستی آزادگی را با پروازش به همگان آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی چنان زیبا درخشید که شادی دل و قلب امام را از خود کرد و شفاعتش را نصیب خود کرد و به درستی که او از همه وجودش گذشت و همه دیدند که همیشه در خاکریز دفاع از انقلاب در نبرد بود و گمنام اما درخشنده‌تر از هر نام آوری پر پرواز گشود. 

مصاحبه تفصیلی|"شهید شوشتری" سرداری که در روز بازنشستگی "مهر شهادت" در پرونده‌اش خوردآیین گرامیداشت سالگرد شهید شوشتری در خراسان جنوبی برگزار شدامنیت امروز خراسان مرهون رشادت‌های شهید شوشتری است

نورعلی شوشتری در سال 1327 در خانواده‌ای در روستای ینگجه بخش سرولایت نیشابور به دنیا آمد و پس از انقلاب به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

در زمان دفاع مقدس در جبههٔ خوزستان بود و در عملیات مرصاد نقش فرماندهی را برعهده داشت و امام خمینی(ره) پس از این عملیات به او فرمودند: «در این دنیا که نمی‌توانم کاری بکنم. اگر آبرویی داشته باشم در آن دنیا قطعاً شما را شفاعت خواهم کرد».

فرماندهی لشکر 5 قرارگاه نجف، قرارگاه حمزه و جانشینی فرمانده نیروی زمینی سپاه بخشی از مسئولیت‌های او است.

وی یکم فروردین 1388 با حفظ سمت فرماندهی قرارگاه قدس زاهدان را برعهده گرفت و سعی کرد به پیشرفت و همبستگی در استان سیستان و بلوچستان بپردازد.

شهید شوشتری در روز یکشنبه 26 مهر 1388 در همایش وحدت اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان که با شرکت عشایر بلوچ در منطقهٔ پیشین جریان داشت در انفجاری انتحاری به همراه برخی از فرماندهان سپاه و عشایر بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۵ تهران از تملک و آزادسازی آخرین معارضان مسکونی در مسیر طرح آزادراه شهید شوشتری خبر داد.  

محمد شیری با تاکید براهمیت ترافیکی آزادراه شوشتری در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری گفت: از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این آزادراه در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ تملک و آزادسازی شد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: همچنین برای آخرین معارض مسکونی این طرح، مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر دریافت و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ شد و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضان طرح شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد.

محمد شیری گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری