Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساها می‌گوید رونالدو هر آنچه که دارد را با سختکوشی و زحمات خودش به دست آورده است. 

طرفداری- لوئیس ساها «عزم و اراده قوی» کریستیانو رونالدو را دلیل تداوم موفقیت‌های او در یوونتوس می‌داند.

به گزارش سایت گل، این مهاجم ۳۴ ساله با ۲۱ بار گلزنی طی ۳۱ بازی، در بیانکونری هم به درخشش خود ادامه داده است. او در فصل ۲۰-۲۰۱۹ هم شروع خوبی داشته است: ۴ گل طی ۸ بازی در مجموع رقابت‌ها برای یووه و ۷ گل طی ۴ بازی ملی برای پرتغال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساها هنوز هم‌تیمی سابق خود را ستایش می‌کند.

تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است با دیدن عملکرد کریستیانو رونالدو در یوونتوس، بیش از پیش برایش احترام قائل هستم چون نسبت به اولین باری که او را دیدم خیلی مسن‌تر شده است. کاری که به عنوان یک فوتبالیست انجام می‌دهد، هوش از سر می‌برد. از قوای جسمانی‌اش گرفته، انگیزه و قدرت ذهنی تا تاثیری که بر روی سایر مهاجمان دارد. آن‌ها وسواس کاری این شخص را می‌بینند و او الگویی عالی محسوب می‌شود. بیش از هر کسی که دیده‌ام، روی کارش دقیق است. حتی (رود) فن نیستلروی هم مثل او جلوی دروازه عمل نمی‌کرد. در طول ۹۰ دقیقه دائما توپ می‌خواهد و تماشای این لذتبخش است. آنقدر انرژی صرف کارش می‌کند که بازگشتش به منچستریونایتد چیزی فراتر از یک رویا خواهد بود چون مطمئنم تاثیر زیادی روی تیم خواهد داشت. شاید کمتر گل بزند ولی شگفت انگیز خواهد بود. 

ساها طی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ کنار رونالدو در منچستریونایتد بازی کرد و علاوه بر دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، یکبار هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. ساهای ۴۱ ساله رمز موفقیت رونالدو را سختکوشی او می‌داند. 

دیوانه کننده بود. همیشه اولین نفری بود که بدنش را گرم می‌کرد تا همواره آماده بماند. یادم می‌آید پس از پایان تمرین مقداری در زمین می‌دویدیم و او با نهایت سرعت دریبل‌زنی می‌کرد. در حالی که شاید فکر کنید این‌ها عادی است، به سختکوشی‌اش بر می‌گردد. مردم فکر می‌کنند از ابتدا قدرت دریبل‌زنی داشت ولی این سختکوشی بود که باعث شد چنین کنترلی روی توپ پیدا کند. مهم‌ترین بخش کار او، اعتقادش است. می‌داند چقدر خوب است زیرا تلاش زیادی به خرج داده است و وقتی خیلی تلاش کنید، جای شکی باقی نمی‌ماند. مثل درس خواندن برای یک امتحان است؛ وقتی خیلی خوب درس خوانده باشید، می‌دانید که نتیجه خواهید گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم دبیر جشنواره پوپک عظیم پور، صفرعلی محمد زاده و شهرزاد مبرهن به عنوان اعضای هیات انتخاب جشنواره خیمه شب بازی معرفی شدند.

این هیات سه نفره از ۱۶ اردیبهشت سال جاری بازبینی نمایش‌های رسیده را آغاز می‌کنند.

آثار رسیده به این جشنواره از تهران و استان‌های مختلف کشور هستند که از طریق فیلم مورد بازبینی و انتخاب قرار می‌گیرند. مطابق فراخوان جشنواره، آثار منتخب این بخش۲۰ اردیبهشت معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی خیمه شب بازی با دبیری سیاوش ستاری در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم