Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن یک نظامی ترکیه‌ای در نزدیکی مرز ایران خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, وزارت دفاع ترکیه اعلام کرده که یک نظامی این کشور در نزدیکی مرز با ایران بر اثر تیراندازی کشته شده است.

 محل این حادثه در شرق استان وان و در نزدیکی شهر چالدران اعلام شده است.

 گفته شده این حادثه بر اثرحمله عناصر حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ترکیه تیراندازی وزارت دفاع برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری‌ نظامی با ایران است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو، امروز(جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپادهای جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه