Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه دو قطبی شدن و تفرقه ضربه بزرگی به اسلام و انقلاب میزند، گفت: در ۴۰ سال گذشته با کسی تقابل نداشتیم زیرا دشمنان در این سال ها همیشه بر ما جنگ نظامی و اقتصادی و...را تحمیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه های امروز( جمعه، ۲۶ مهر) با قدردانی از  زحمات خادمینی که برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی از هیچ کمکی دریغ نکردند، گفت: هیئت های مردمی و ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی زیادی برای برپایی اجتماع بزرگ اربعین زحمت کشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سنگر همچنین از عملیات مقتدرانه سپاه در دستگیری سرشاخه سایت خبری آمدنیوز قدردانی کرد و با بیان اینکه این عملیات وحشت سنگینی به جان خارج نشینان آشوبگر انداخت، افزود: امیدواریم عوامل داخلی این سایت خودفروخته و فتنه گر هم شناسایی و بازخواست شوند.

 وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان سپاه که به آیات قرآن کریم استناد کردند و فرمودند«دشمنان خدا بترسند»، گفت: این کلام خدا باید سرلوحه سپاه و نیروهای انقلابی باشد.

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر اینکه باید به قدری اقتدار داشته باشید که دشمنان از قدرت شما بترسند، تصریح کرد: این استراتژی اسلام از کلام خدا است.

وی اذعان کرد: ما اهل تقابل با احدی نیستیم و خداوند فرموده که نباید در برابر دشمن ضعف نشان دهیم از این رو نباید نقاط قوت و ظرفیت هایمان را روی میز مذاکره بگذاریم.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه ملت از ما انتظار دارند که روش و منش پیغمبر را بیان کنیم و بگوییم که استراتژی اسلام چیست، خاطر نشان کرد: در ۴۰ سال گذشته با کسی تقابل نداشتیم زیرا دشمنان در این سال ها همیشه بر ما جنگ نظامی و اقتصادی و.. را تحمیل کردند.

وی اظهار کرد: ما اهل تعامل هستیم اما نه آن تعاملی که دشمن می خواهد.

حجت الاسلام محمدیان به دستاورد بزرگی که برجام برای ملت ایران به همراه آورد اشاره و بیان کرد: باید کاری می کردیم که نسل جدید ایمان پیدا کند که نمی شود با آمریکا اعتماد کرد و این امر را برجام به ما ثابت کرد.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید جامعه را از دو قطبی شدن و تفرقه دور کنند گفت: دو قطبی شدن، تعامل و تقابل، افراطی و محافظه کار...ضربه بزرگی به اسلام و انقلاب میزند و در جای جای قرآن امر شده که با هم اتحاد داشته باشید چرا که تفرقه کار شیطان است.

امام جمعه سنگر بهترین نسخه برای محبوبیت در قلوب مردم را خدمت به آنان دانست و اضافه کرد: مسئولین نظام بدانند که رسیدگی و توجه به مشکلات و معضلاتی که مردم با آن درگیر هستند  موجب محبوبیت آنها می شود.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد اربعین ۹۸ نماز جمعه حب الحسین یجمعنا خطبه نماز جمعه آمدنیوز نماز جمعه سنگر فتنه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند