Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:33:13 GMT

پیروزی تیم ملی هندبال ایران در انتخابی المیپک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۸۱۵

تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار از رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ مقابل کره جنوبی به برتری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین بازی خود از رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو  از ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه امروز (جمعه) مقابل تیم کره جنوبی به میدان رفت و در پایان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

  تیم ایران ابتدا با دو گل الله‌کرم استکی از حریف خود پیش افتاد اما کره جنوبی بازی را به تساوی کشاند و در دقایقی از بازی پیش افتاد اما نیمه اول با برتری ۱۳ بر ۱۲ ایران به پایان رسید. تلاش دو تیم برای پیروزی در نیمه دوم ادامه پیدا کرد و در نهایت ایران با حساب ۲۸ بر ۲۷ برنده این دیدار حساس شد.   میلاد قلندری‌، محمدعلی قاسمی، شاهو نصرتی،  وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، الله‌کرم استکی، مجتبی حیدرپور، سلامان بربط، مجتبی کرمیان، علی رحیمی، محمد سیاوشی و محسن باباصفری بازیکنان ایران در این دیدار بودند.   هدایت تیم ایران در این مسابقات را  علیرضا حبیبی بر عهده دارد.   تیم ایران یکشنبه در دومین دیدار خود از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مقابل بحرین به میدان می‌رود.   رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک که  برای تماشای دیدار هندبال ایران و کره‌جنوبی در ورزشگاه الدوحیل حضور داشت، پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر حریف، به هر کدام از اعضای تیم ۱۰۰ دلار پاداش داد.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره