Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:18:55 GMT

یک جنگنده ترکیه در خاک سوریه سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۹۹۵

یک جنگنده ترکیه در خاک سوریه سقوط کرد

رسانه‌های خبری از سقوط یک فروند جنگنده ترکیه در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از روسیاالیوم، یک جنگنده ترکیه در خاک سوریه سقوط کرد. تاکنون دلایل سقوط این هواپیما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: تحقیق سازمان ملل در خصوص ادعای استفاده ترکیه از سلاح فسفری در سوریه

سقوط این جنگنده ترکیه در حالی صورت گرفته است که  آنکارا و واشنگتن شب گذشته بر سر آتش‌بس موقت ۵ روزه در شمال سوریه به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال منابع محلی اعلام کردند که ارتش ترکیه و شورشیان همپیمان آن دست به حملاتی در حومه شهر مرزی راس العین صورت دادند.

منابع محلی تصریح کردند، صبح جمعه از حومه راس العین در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه، صدای شلیک توپخانه و گلوله‌باران شنیده می‌شد.

در همین راستا، مرکز موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»- وابسته به معارضان- نیز اعلام کرد، حمله راکتی نیروهای ترکیه و شورشیان هم‌پیمانش علیه شهر راس العین (سری کانییه) در نوار مرزی را رصد کرده است. این به رغم توافق آمریکا و ترکیه درباره توقف درگیری و عملیات نظامی در کل منطقه شرق فرات بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن سوریه تحولات سوریه ارتش سوریه حمله به سوریه کردهای سوریه ترکیه ارتش ترکیه تحولات ترکیه تحولات منطقه دیده بان حقوق بشر سوریه واشنگتن امریکا آنکارا آمریکا روسیا الیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اسکای نیوز گزارشی درباره تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران پخش کرد و مدعی شد این جنگنده‌ها در عوض پهپادهای شاهد است. ادعاهای مطرح شده در این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ببینید | عملیات دیدنی نمایشی جنگنده‌های پیشرفته روسیه در دل آسمان
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم