Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا درباره فشردگی تقویم فوتبال در انگلیس نظرات جالبی دارد. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کریستال‌پالاس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از مخاطرات رقیب لندنی  و بازی‌های پی در پی گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره اظهار داشت: رقیب دشواری در پیش داریم اما خوشبختانه حال برخی مصدومان بهتر شده است. کوین دی‌بروینه  برگشته، جان استونز طی 2  روز گذشته همراه تیم تمرین کرد و بنجامین مندی در حال آماده شدن است.فکر می‌کنم از زمانی که روی هاجسون،  هدایت کریستال‌پالاس را بدون امتیاز به دست گرفت و به آن‌ها کمک کرد از سقوط به دسته پایین‌تر اجتناب کنند، همواره فصل خوبی را سپری کرده‌اند. آن‌ها بازیکنان واقعا مستعدی در اختیار دارند. 

 او در ادامه افزود: رقابت‌های فشرده و بازی کردن در «باکسینگ دی»  را دوست دارم چون بچه‌ها می‌توانند همراه خانواده خود برای تماشای مسابقات به ورزشگاه‌ها بروند و لذت ببرند. مشکل اینجاست که این سیستم از بازیکنان مواظبت نمی‌کند. قبل یک بازی فرصت بیش‌تری برای ریکاوری نسبت به بازی دیگر خواهیم داشت. قدرت دست کسانی است که حق پخش مسابقات را در اختیار دارند، نه ما. شاید آن‌ها طرفدار باشگاه دیگری هستند! به هر حال شرایط این‌گونه  و اگر قرار باشد فردا بازی کنیم، باید بازی کنیم! 

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گواردیولا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

وی با اشاره به قعرنشینی شاگردان فراز کمالوند بیان کرد: اگر صنعت نفت به هر دلیلی نتواند امتیازات بازی را بگیرد، شرایط سخت‌تری پیدا می‌کند. بازی فوق‌العاده سنگینی خواهیم داشت و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. باید مراقب باشیم تا اتفاقات خاصی در بازی برای ما رخ ندهد و پیش‌بینی همه چیز را انجام بدهیم. فوق‌العاده مهم است که بسیار منضبط بازی کنیم تا امتیازات خوبی بگیریم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و هواداران از مسابقه لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد سبک بازی تیمش گفت: من فوتبال تدافعی بر مبنای دفاع و ضدحمله را نمی‌پسندم. دوست دارم در ساختار هجومی و دفاعی قوی باشیم؛ نه اینکه صرفاً دفاع کنیم. در دیدارهایی که سرمربی مس رفسنجان بودم، از لحاظ آمار گلزنی یا موقعیت‌سازی تیم بسیار خوبی بودیم و این مسئله نشان می‌دهد تیم من بازی نسبتاً هجومی و منظمی ارائه کرده است. البته نه اینکه صرفاً هجومی باشیم و ساختار دفاعی را از دست بدهیم.

نویدکیا درباره غایبان مس رفسنجان در دیدار با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: فرشید باقری را به دلیل محرومیت و مهدی ترکمان را به‌خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون اینکه چرا بازیکنان خوزستانی باکیفیتی رشد نمی‌کنند و همین مسئله سبب اُفت تیم‌های این استان شده است، عنوان کرد: سؤال مهمی را مطرح کردید که پاسخ دادن به آن دشوار است. ما باید از دیدگاه‌های قدیمی خارج شویم. لزوم داشتن فوتبال بومی امروزه از فوتبال حرفه‌ای کنار می‌رود. شاید فوتبال خوزستان زمانی به‌خاطر تکنیک بازیکنان بسیار مطرح بود یا زمانی که فوتبال قدرتی‌تر شد، بسیاری از بازیکنان تیم ملی از تبریز بودند.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: الان فوتبال از لحاظ جسمانی به بازیکنانی نیاز دارد که سرعت بالایی در استقامت داشته باشند و می‌بینیم الان شمالی‌ها در فوتبال خیلی تأثیرگذار هستند. سبک‌های فوتبالی دچار تغییر می‌شوند و باید خودمان را با آنها وفق بدهیم. داشتن گذشته فوتبالی صرفاً دلیلی نمی‌شود که حتماً می‌توانیم دوباره همان شرایط را داشته باشیم. باید واقع‌بینانه به فوتبال نگاه کنیم.

نویدکیا با اشاره به شرایط فعلی فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان در فوتبال ما صاحب سبک است، اما بازیکنان اصفهانی تأثیرگذار زیادی نداریم. بازیکنانی به ندرت از میان آنها دیده می‌شود که از این نفرات مراقبت می‌کنند تا به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند. بازیکنان تیم نباید صرفاً بومی باشند. اگر با این دیدگاه (فوتبال بر مبنای بومی‌ها) جلو برویم، به جایی نمی‌رسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به همین دلیل به پیشنهاد سرمربیگری صنعت نفت پاسخ منفی داد یا خیر، بیان کرد: من به آبادان آمدم و با مسئولان باشگاه صحبت کردم. حتی رحمانی (مدیرعامل صنعت نفت) به اصفهان آمد و اصرار داشت که به صنعت نفت بیایم، اما دیدم که در هیئت مدیره نسبت به چیزهایی که می‌خواهم، «مِن مِن» می‌کنند و می‌گویند شرایطش را نداریم. هرچقدر مدیرعامل تلاش کند، باز هم نیاز به ساختار مدیریت قدرتمند و برنامه‌ریزی داریم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه پیشنهاد نفتی‌ها را با دیدگاهی منطقی رد کرد، گفت: نمی‌توان فوتبال را با «عزیزم» و «قربانت بروم» پیش برد! اگر من انسانی احساسی بودم، حتماً پیشنهاد نفت آبادان را قبول می‌کردم. دوست داشتن تاریخ انقضا دارد و شاید حداکثر پنج هفته باشد که شما را دوست داشته باشند. فوتبال نیاز به برنامه‌ریزی دارد و ما به افراد قوی نیاز داریم تا ساختار درستی داشته باشیم و با سایر تیم‌ها به‌صورت فنی رقابت کنیم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903191

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم