Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت مهاجرت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: "نوفل بهاء موسی"، وزیر مهاجرت و امور مهاجران در مقر این وزارتخانه از ایمن غرایبه، نماینده کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل در عراق استقبال و با او درباره پرونده‌های مهم از جمله پرونده آوارگان سوری به خاطر عملیات ترکیه در شمال شرق سوریه و چگونگی هماهنگی برای مهار این بحران و پرونده خانواده‌های آواره در اردوگاه الهول سوریه بحث و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه خبری سومریه‌نیوز، نوفل بهاء موسی گفت: تمامی گذرگاه‌های مرزی زمینی و نزدیک به مناطق عملیاتی با سوریه به دلیل ورود نیروهای ترکیه و اوضاع امنیتی آنجا درحال حاضر بسته است. خطرناکی موضع همکاری و هماهنگی را به خاطر کنترل اوضاع و ممانعت از ورود تروریست‌ها به میان آوارگان می‌طلبد.

وی افزود: دولت عراق از نزدیک مراقب اوضاع امنیتی و انسانی در مرزهای سوریه و عراق است و برای تمامی شرایط فوق العاده ناشی از عملیات کوچ دسته‌جمعی از مرزهای سوریه به مرزهای عراق آماده است و ما از سازمان ملل می‌خواهیم در این راه همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عراق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟